• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Precious! Lieve schat wij moeten zo snel mogelijk meeten <3


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik vind jouw sign leuk! c:
    En motiverend!

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 23:00 ]


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Ik ken je niet zo goed hier op Q, maar ik vind je username wel heel tof.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jij bent echt vreselijk pretty, niet normaal gewoon o.o

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 23:12 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hey Elise, ik vind je een ontzettend leuk persoon en ik ben blij dat ik met je mag samenwerken. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty je bent echt superaardig en ik vind het een heel fijn idee dat jij nu mod bent!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik vind je profiel ook echt heel leuk gedaan!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Demy Demy Demy, wij moeten heeel snel gaan meeten en sws met al onze lieve vriendjes en vriendinnetjes en yes we wonen zo dicht bij elkaar en ik ben echt excited! Lieve vriendin en gespreksmaatje! 💜


    The sun will rise and we will try again.

    Hai Precious! Wij kennen elkaar misschien niet echt, maar ik heb je al vaak genoeg zien verschijnen dat ik kan zeggen dat ik je een super creatieve meid vind - echt, wauw! Keep up the good work! Also; you're pretty. ^^

    Ik ken je eigenlijk ook niet, maar als ik zo eventjes rondneus, snap ik precies waarom je moderator bent geworden. Je komt super gepassioneerd en sociaal over, iemand die klaarstaat voor wie dan ook. En nog eens gefeliciteerd ^^


    Mhm?

    Ahhh Liesje omg, jouw rollen zijn altijd zo perfect, we kunnen heerlijk ranten en praten en ik vind je gewoon een ontzettend toffe meid ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - i luv joee.
    Je bent gezellig, pretty, en ik ben jaloers op je tijd in 'Murica!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt. You is a Goddess.


    Mirt, jij bent ontzettend mooi en de leukste granny die ik ken HAHA.
    Jk you’re truly funny and overall amazeballs.


    What’s tasty in Busan?

    Maddie - ik kan over veel dingen met je praten en ik hoop je ook nog lang te mogen spreken! Luv joe (heart2)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO