• Hoii hoii,

    Ik wil graag bij Simpel een Refurbished Iphone 6 bestellen maar ik vroeg me af of mensen hier ervaring mee hebben? Zo ja, positief of negatief? Of hebben jullie 'm misschien van een andere site en wat waren jullie ervaringen daarmee?

    In ieder geval al heel erg bedankt !

    -x-


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik kocht er een via bol.com. Op zich werkte hij prima, alleen de batterij was niet van geweldige duur. Maar dat heeft mijn tweedehandse van nu ook. Dus kannook iphone eigen zijn?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mijn broertje heeft vorig jaar juni een refurbished iPhone gekocht en die valt sinds een paar weken/maanden enorm snel uit door een probleem met de batterij. Ik zou niet weten van welke site hij 'm had. Zelf heb ik er verder geen ervaring mee eigenlijk.


    Caution first, always.

    Het grootste issue met refurbished is dat je biet zeker weet wat er van binnen is vervangen en uit onderzoek blijkt dat er ook lang niet altijd weer originele onderdelen inkomen. Dus je kan dan best een apple product hebben waar niet alles meer apple stuff is. Ik heb het nooit getest maar that's what I know. Vooral met batterij is dat ook het geval.


    The truth is out there.

    Kruidvat is net gestart met het verkopen van zulke Iphones, A-klasse. Je zou daar eens kunnen kijken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Er is een heel onderzoek van de consumentenbond waaruit blijkt dat je beter nieuw dan refurbished kan kopen, omdat refurbished vaak niet goedkoper is en inderdaad zoals hierboven al gezegd is qua onderdelen vervangen dat dat niet altijd 'officieel' Apple-onderdelen zijn of soms niet vervangen wordt terwijl dat wel gezegd wordt etcetera.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly