• bestaan er ook nog zoiets als normale jongens?
    de jongens uit mijn klas zijn egt ziek -__-'
    hoe zijn de jongens uit jouw klas?
    de jongens uit mijn klas denken alleen aan sex,vernielen dingen,pakken je tas stiekem zonder dt je het merkt,zijn kinderachtig,schelden iedereen uit enz.

    Ik vind dah jongens veel betere vriende zijn als sommige meisjes xd. Ik kan meer meh jongens lachen en al dieje shitt xd


    We'll never be as young as we are tonight

    Allen ik kom nh heel goed overeen meh neh jongen van mijn klas eh en ze beginnen direckt te roddelen -_-'


    We'll never be as young as we are tonight

    Ja, niks dus. Ik vraag me ook nog steeds af wat je nou eigenlijk aan een vriendje hebt. Je kan er wel verder mee gaan dan een gewone vriend[in], maar als het uiteindelijk over gaat zit je weer met een kutgevoel.


    blame the bully.

    Ik zit in een meidenklas en dit jaar en vorig jaar was het alleen maar roddelen, ruzie enz.

    Mag ik wat jongens in de klas??? (A)


    tuurlyk,
    ik geef wel een paar jongens uit mijn klas aan jou xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Minpunten:

    -Onze jongens maken flauwe grapjes...
    -Onze jongens zijn té slim. Allemaal nerdy's
    -Onze jongens zijn nog te kinderachtig.
    -Onze jongens houden alleen van blondina's
    -Onze jongens praten zogenaamde 'straattaal'. [niet stoer]
    -Onze jongens zijn net kippen.. [Ze durven niks]
    -Onze jongens vechten helemaal niet.. [Sorry, maar er gebeurt gewoOn nooit wat.. :P]
    -Onze jongens zijn te stijf. [allemaal gay's]
    -Onze jongens willen altijd maar goed op letten.
    -Onze jongens zijn niet eens knap :O.
    -Onze jongens worden er nooit uitgestuurd.

    En zo kun je duizende dingen bedenken voor onze jongens.


    Pluspunten:
    ZIJN ER NIET !

    Ik heb een heel lief vriendje.. Echt een schatje! Hij is ook niet echt normaal.. Altijd hyper en best wel grote bek maar ik hou wel van hem(A)

    -xXx-

    Ja, niks dus. Ik vraag me ook nog steeds af wat je nou eigenlijk aan een vriendje hebt. Je kan er wel verder mee gaan dan een gewone vriend[in], maar als het uiteindelijk over gaat zit je weer met een kutgevoel.

    Nah, ik wel. Als je een gewone vriend[in] kwijtraakt zit je net zo goed met een kutgevoel.. En ik denk dat een vriendje gelukkiger maakt. [/voor mij wel, in ieder geval.]


    Mew <3

    de jongens in mijn klas zijn de eigste waar ik mee omga xD de rest moet ik gwn niet xD


    Your Butt is Mine!

    wij hebben maar 7 jongens [valt eigelijk wel mee maar tegenover vorig jaar is het weinig]
    waarvan er maar 4 gezellig zijn...
    die zijn dan wat drukker enzo en zo krijg je van die bleude opmerkingen maar ze schelden niemand uit fzeu en ze kunnen heel aardig zijn ;]


    Dead but delicious

    eigenlijk moete dah wel is positief zien zah, Als ge ne jongen gewoon als vriend hebt dan luisterd die helemaal anders als een vriendin pluuuhhuuuss die knuffelen leuker ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    wij hebben 4 jongens in onze klas & 8 meisjes. Ma ik ga altijd naar jonges vn de andre klassen want die van onze klas zijn doooooom. Die 1 voelt zich gewoon te goed om met je te praten -.-'
    dan is er nog een die echt kinderachtig doet, hij kan zelfs nie normaal praten & een andre die zegt ook nooits iets, en is egt raar ö
    & de laatste is ne strever -.-' echt die doe niks andrs dan leren & voetballen.

    Dus ga ik altijd naar andre jonges xD


    The aliens are attacking from mars! ö

    Jongens moeten er wel zijn :Y) Ahoewel jonge jongens lelijk zijn o.O Maar ze zijn meestal Lol bij ons XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Al die kakkerkaaskoppen zijn super kinderachtig >.<'
    De rest van wel mee, maar ik vind de meeste echt irritant. Een hoop denken ook echt dat ze alles zijn. En daar is er 1 van die denkt dat hij alles kan maken. Wij mogen elkaar dus niet. Want hij heeft een hekel aan 'al die gothics of mensen die altijd zwarte kleren enzo dragen'. --'
    Een aantal heb ik wel lol mee hoor x'D

    Maar weet je.. We kunnen niet met ze en niet zonder ze x'D


    bla bla bla

    De jongens uit mijn klas zijn meestal echt kneuzen over het algemeen. Soms zijn ze dan wel weer oké en willen ze je met van alles helpen, en soms moet je ze een dreun geven om te zorgen dat het zogenaamde 'flirtgedoe' ophoudt. Ik kan meestal wel goed met ze opschieten en één van die jongens is zelfs mijn beste vriend geworden. You love them or you hate them.


    History is not hatred.

    Ja, er bestaan "normale" jongens, nee dat ben ik niet, ik houd teveel van extreem gestoord doen. De meeste jongens zijn gewoon zo'n beetje altijd aardig, behalve 3 jongens, die altijd stoer proberen te doen maar los echt wel aardig zijn. En ja, die 3 denken ook alleen maar aan sex, en de rest niet (voor zover ik weet). Ik moet wel zeggen dat er een paar kinderachtige bijzitten, maar die doen alleen kinderachtig tegen andere jongens, en nooit tegen meisjes.

    Conclusie-ding-iets: Je hebt evenveel aan jongens dan aan meisjes...