• bestaan er ook nog zoiets als normale jongens?
    de jongens uit mijn klas zijn egt ziek -__-'
    hoe zijn de jongens uit jouw klas?
    de jongens uit mijn klas denken alleen aan sex,vernielen dingen,pakken je tas stiekem zonder dt je het merkt,zijn kinderachtig,schelden iedereen uit enz.

    Ik zit in een klas met 10 jongens en 21 meiden x'D Niet zo heel veel geroddel, want wij zijn wel een leuke klas die om elkaar geven. En wat betreft de jongens, ze zijn heel aardig en er zit ook een leuke jongen bij mij in de klas x'D

    10 jongens en 21 meiden? O_O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    De jongens uit mijn klas vallen wel mee.
    -1 is sexverslaafd en wil altijd aandacht
    -1 is verliefd op het meisje waar ik naast zit en -wil daan ook altijd haar aandacht
    -1 is gefreakt
    Maar de rest valt wel mee x)
    Gelukkig =D


    Never run out of reasons to smile...

    jongens lopen geestelijk 2 jaar achter op meisjes, dus daarom bespugen op trappen ze elkaar om 'aandacht' te trekken. Het zijn toch echt dieren als je het zo vergelijkt o_ô

    Ze zijn best chill eigenlijk, maar wij hebben maar 5 jongens in de klas


    Life is hard and then we die

    Nou 1 uit mijn klas, Jurian [/ja ik noem namen =3]
    wrijft de hele tijd over zijn kont,alsof hij oversexst is -.-''

    1tje jack, Doet alsof hij een stinkende zeehond is.

    nog 1 robbin, Is gewoon een Dikke [/letterlijk & figuurlijk] mafkees,die doet alsof hij cool is.

    heb nog 2 authisten in de klas
    En de rest is normaal [/behalve teunis & rick danXD]

    Hmmm, ze zijn een beetje oversexst maja, dat hoort bij de leeftijd, hé? (:
    Voor de rest zijn ze wel aardig enzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze zijn wel kinderachtig enzo, maar niet zo erg.
    Ze gooien pepernoten naar de leraren waardoor nu de hele klas moet nablijven. 2 uur. morgen. tering dom.


    do you thought I was gone?

    Nee... De jonges vn dit jaar zyn best TOFx3

    Vorig jaar daar in tegen , Die waren gewoon een bende kleuters x]


    A. ikmisje.

    Ik heb 3 jongens in de klas en met hen is het hartstikke gezellig :D
    1tje is wel een beetje stil maar die blijkt buiten school helemaal los te gaan, 1tje verdenk ik ervan dat ie homo is..ook al heeft ie een vriendin, en de laatste heeft ADHD maar dat merk je eigenlijk niet zo.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heb veel jongens in de klas, en ze zijn allemaal ONTZETTEND puberaal.
    Maargoed, ik neem het ze niet kwalijk, 13/14 jaar.. Hoort bij de leeftijd denk ik.
    Maar, ik heb wel een ontzettend lief vriendje hoor [echt echt echt heeeeeeel lief] O: Die is ook wel wat ouder . Komt wel als ze ouder worden. Misschien dan wel ouder dan 16, mijn vriendje is best wel volwassen in gedrag ook x=
    But yeah, succes er mee. O.O


    Mew <3

    bij mij in de klas zijn geen leuke jongens maar rondom school wel hoor allemaal lekkertjes :P


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Wij hebben ook super weinig jongens in de klas, is echt iritant!


    Look for the girl with the broken smile

    Ik heb geen jongens in mijn klas -.- maar ik vind dat je vèèl aan jongens heb! =)

    Je moet ze eens observeren; heel lachwekkend. Ze zeggen dat ze der zoveel van kennen terwijl ze amper hun eigen broek toe krijgen. Grote mond klein hartje, schat. Niet teveel van aantrekken en gewoon mee lachen, jongens zijn leuke vrienden ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    sex is fijn ö