Bohemian schreef:
(...)
Oh wat erg! Ik had nooit gedacht dat het echt zo georganiseerd zou zijn, zeg!
People are trash
Ja het is echt, echt walgelijk gewoon! Ik ben ook doodsbang wanneer mijn hond in het bos ontsnapt en niet meer terugkomt.. Na een half uur begin ik dan toch in paniek te raken, zeker als je nieuws krijgt dat er in dorpen in de buurt een hond is gejat. Laatst was er ook een raar verhaal over een riem die was doorgesneden en de hond was kilometers verderop op een industrieterrein terug gevonden.. Maar er worden bijvoorbeeld ook puppies van een erf gejat enzo.
Prim schreef:
(...)
Wij doen dat al 10 jaar met onze hond. Onze hond houdt van rennen en de supermarkt is net een lekker stukje voor haar. Nog nooit iets gebeurd(en ze gaat zeker 3/4 keer per week mee) als het regent is er zelfs een halletjes waar je je hond mag vastbinden.
Ik zou het toch aanraden het niet meer te doen. Hoe vaak je je hond normaal gesproken ook meeneemt, het hoeft maar 1x mis te gaan... Altijd jouw keuze natuurlijk, wij deden het vroeger ook toen de hondengevechtsorganisaties minder actief zijn, maar afgelopen lente zijn er door heel Nederland echt tientallen honden gestolen. Je denkt er heel nuchter over, dat deed ik toen ook, maar als je die berichten lees van mensen bij wie dat is gebeurd... Echt vreselijk.. Better safe than incredibly sorry..
Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.