• Want waarom was hier in hemelsnaam nog geen topic over?



    We zitten ondertussen al aan aflevering 9 (of 10, voor sommigen), maar ik vond het dringend tijd voor een temptation-topic. Zijn er nog mensen die naar dit guilty pleasure-programma kijken? Welke koppels denken jullie dat het programma zal overleven? Wie zijn jullie favoriete verleid(st)ers? Deel het allemaal hier (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik word oprecht gewoon een beetje misselijk van die tim


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wie heeft er ook al vooruit gekeken?


    ars moriendi

    Hahahaha omg aflevering 13 word de bom!!!!! Cant wait!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nu vraag ik me random af waarom dit topic niet het Temptation Topic heet xD Klinkt me eigenlijk nog beter in de oren hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Nu vraag ik me random af waarom dit topic niet het Temptation Topic heet xD Klinkt me eigenlijk nog beter in de oren hahaha

    Hahaha gemiste kans


    ars moriendi

    ^ Boeee, zo origineel ben ik dus blijkbaar niet haha.

    [ bericht aangepast op 7 april 2018 - 13:49 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik was aan het zoeken naar dit topic en ben zo blij dat die er is.

    Ik ben lid van Videoland dus ik kan al vooruit kijken tot aflevering 12 hehe.
    Ik denk dat alleen Jeremy en Vanessa het overleven. :W


    Life is a beautiful struggle

    Ik kijk dit samen met mijn vriend! Geweldig ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Ik kijk dit samen met mijn vriend! Geweldig ^^

    Ik houd ervan dat steeds meer mannen zich er voor open stellen dat dit toch ook wel hun guilty pleasure is 😂


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    (...)
    Ik houd ervan dat steeds meer mannen zich er voor open stellen dat dit toch ook wel hun guilty pleasure is 😂


    Haha, ik hoor ook dat veel stellen het kijken.
    dat zou goed zijn voor je relatie, want dan ga je over dingen 'praten'. Hihi (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Martinez schreef:
    Ik was aan het zoeken naar dit topic en ben zo blij dat die er is.

    Ik ben lid van Videoland dus ik kan al vooruit kijken tot aflevering 12 hehe.
    Ik denk dat alleen Jeremy en Vanessa het overleven. :W

    Hahaha sowieso :'D. Heerlijke hersenloze show, ik kijk altijd stiekem vooruit via een shady linkje haha.


    ars moriendi

    Weet iemand waar je aflevering 13 al kan kijken?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Deze tho nog steeds, denk aan temptation en dit schiet bij mij als eerste te binnen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mantis schreef:
    Deze tho nog steeds, denk aan temptation en dit schiet bij mij als eerste te binnen.

    (...)


    aaaaaaaah, gringo
    het eerste waar ik altijd aan denk als ik temptation hoor, is "talk to the hand, because the face don't want to hear it anymore"


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Laleah schreef:
    Weet iemand waar je aflevering 13 al kan kijken?


    Gewoon online een beetje zoeken. Ik vind 'm altijd meteen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.