Negenduust schreef:
Oke, dankje voor jullie reacties. 😁 't Is zo een moeilijke beslissing. 'k Leerde hem heel kort kennen in Thailand, hij woont zelf in Qatar. Maar 't voelt echt supergoed. Ik hoor hem vaak, hij is énorm lief, (wat ik nog nooit heb meegemaakt, iemand die zó lief is). Deze morgen nodigde hij mij officieel uit in Qatar. Mijn moeder is er absoluut
tegen, maar daar luister ik niet naar.😂
Ik begrijp het niet helemaal? Heb je hem nou wel of niet in het echt gezien? Zo ja, zou ik me niet al te veel zorgen maken omdat je al de 'feel' van die persoon irl hebt gehad. Zo niet, toch goed over nadenken en toch de effort nemen om ondanks het tijdsverschil een keer wakker te blijven en de moeite nemen om te skypen. Wil hij dat dan nog niet moet je nadenken over het feit of hij wel is wie hij zegt dat hij is. Over het compenseren, lief aanbod en als hij je het geld vooraf geeft dan weet je het zeker maar hou er wel rekening mee dat mensen je ook kunnen misbruiken daarmee 'ik heb je geld gegeven dus nu moet jij...' als je gaat hou er rekening mee dat jij sowieso alles zelf moet betalen, en mocht hij achteraf toch meebetalen moet je dat als financiele meevaller zien, reken er dus niet van te voren al op is mijn advies. Dan is de teleurstelling sowieso niet groot. Het is en blijft een risico maar je moet zelf afwegen of je het waard vind, maar zoals ik al zei denk heel goed na over de risico's. Daarbij komende, Qatar is niet echt het beste land om naar toe te gaan, de hele cultuur en regels zijn zo anders. Dit kan leuk zijn maar ook lastig vooral als je alleen bent. Ook hier moet je goed over nadenken. En als hij van Qatar is moet je er ook goed bij stil staan dat hij door opvoeding en omgeving misschien een wat ander beeld heeft van relaties en daten als jij, dit kan ook tegen vallen. Niet om hem de grond in te praten, maar om even advocaat van de duivel te spelen.
[ bericht aangepast op 15 maart 2018 - 9:04 ]
The truth is out there.