Binnenkort, 21 maart, zijn er gemeenteraadsverkiezingen en kan er gestemd worden op het referendum van de sleepwet. Persoonlijk heb ik mijn mening al gemaakt wanneer het aankomt op de sleepwet en wie ik in mijn gemeente aan de macht wil. Maar ik weet dat er genoeg 18+'ers zijn op Q die wellicht hun mening nog moeten vormen hierover.
Ik kan het niet goed uitleggen waarom, maar ik wil ook iedereen oproepen om te stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Het lijkt misschien maar iets stoms of iets kleins, maar dat is het totaal niet! De gemeente maakt bijvoorbeeld uit hoe de zorg in jouw gemeente geregeld is, hoe de kwaliteit van het onderwijs is, hoe groen en milieubewust je gemeente is, wie er waar mag bouwen, etc. Als je er in gaat duiken, dan blijkt dat de gemeente nogal een grote invloed heeft.
Dus, vertel jullie mening over de sleepwet zodat anderen hun mening kunnen vormen, of voeg iets toe aan waarom gemeenteraadsverkiezingen belangrijk zijn en ga vooral stemmen 21 maart!!
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt