• Twee personages moeten het uitvechten tot de dood. Welke gaat er volgens jou winnen? Zet er een korte uitleg bij (mag een regeltje zijn) en zet er dan een nieuw personage naast.

    Voorbeeld:
    User 1: Thor vs Iron man.
    User 2: Thor. Hij is een god dus Iron Man maakt geen schijn van kans met zijn robotpakje.
    Thor vs Loki.
    User 3: Loki. Want...


    We beginnen met Gaston vs Jack Sparrow

    Hahaha, ik denk dat Jack Sparrow weg zou rennen met zijn trademark zwaaiende handjes. Gaston is sowieso sterker en heeft een jachtgeweer. Sorry, Jack.

    Daryl Dixon of Walter White (Heisenberg)?


    ars moriendi

    Daryl Dixon natuurlijk, die kerel overleeft een zombie apocalypse

    Chandler Bing of Dr. Gregory House?


    We were the forever that didn't last

    Greg House ofc omdat hij gewoon geweldig is omdat hij veel sarcastischer is en Bing aan het huilen maakt met zijn kutopmerkingen.

    James Bond of Harry Hole (van De Sneeuwman)?

    [ bericht aangepast op 10 maart 2018 - 22:50 ]


    oi, suzy

    James bond denk ik?
    (Vgm is het de bedoeling dat je zelf één personage bij het winnende personage zet)

    James bond en the Hulk


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    AeIin schreef:
    James bond denk ik?
    (Vgm is het de bedoeling dat je zelf één personage bij het winnende personage zet)

    James bond en the Hulk

    Vgm is het de bedoeling dat je er een korte uitleg bij zet x'D iets met een pot en een ketel but hey


    oi, suzy

    AeIin schreef:
    James bond denk ik?
    (Vgm is het de bedoeling dat je zelf één personage bij het winnende personage zet)

    James bond en the Hulk

    Nee ze deed het goed. Ik denk dat de hulk wint want ja die is sterk en kan Bond gewoon met een klap vermorzelen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 17:11 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Je hebt zelf niet een [insert persoon] vs [insert persoon] gedaan (;
    Hulk (Marvel) Vs Lucifer (DC Comics)

    Hulk denk ik. We hebben nog niet veel van Lucifer's krachten gezien dan behalve zijn hypose trick, zijn vleugels etc.

    John Wick of Black Widow?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 21:31 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Skairipa schreef:
    Hulk denk ik. We hebben nog niet veel van Lucifer's krachten gezien dan behalve zijn hypose trick, zijn vleugels etc.

    John Wick of Black Widow?


    Ik heb het over Lucifer van DC comics, niet van de Fox show gebaseerd op hem.

    ScribbleTheFox schreef:
    Je hebt zelf niet een [insert persoon] vs [insert persoon] gedaan (;
    Hulk (Marvel) Vs Lucifer (DC Comics)

    Whoops sorry


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik ken John Wick niet echt, dus zou ik kiezen voor Black Widow. Omdat, ze een badass chick is.


    Jessica Jones of Luke Cage?


    We were the forever that didn't last

    Roach schreef:
    (...)
    Vgm is het de bedoeling dat je er een korte uitleg bij zet x'D iets met een pot en een ketel but hey


    Nou sorry dat ik even een vriendelijke reminder geef.🙄

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 23:12 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik denk Luke Cage want wsch plet hij haar gwn ofzo

    Luke Cage of Jack Sparrow


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)