• Hey,

    Ik heb zin om eens een rpg te starten. Layout in elkaar zetten zal nog even iets worden, lange posts maken kan ik wel. Daarom wil ik een rpg maken met als woordeneis 250.
    Hiervoor had ik de volgende ideeën.

    1. Coupled
    Je hebt je gewone dagelijks leven, totdat de regering iets nieuws bedenkt.Ze willen bovennatuurlijken laten herintegreren. Niet gewoon herintegreren, na jaren opgesloten te hebben gezeten, ze worden gekoppeld aan een gewone burger en moeten met deze mee, overal waar hij/zij gaat. Komt dit goed?

    2. Pixled
    Er is een nieuwe hype gaande. Een nieuw spel, Animal Survivors, wie speelt het niet? Tot de dag waarop verschillende mensen de game in worden gezogen en deze moeten uitspelen om eruit te komen

    3. The Night of Your Life...
    Je hebt examen gedaan en hebt het nieuws gehoord of je geslaagd of gezakt bent. Verder heb je nog het examenfeest waar iedereen naar uitkijkt, maar wat als de nacht, die de nacht van je leven zou moeten zijn, uitloopt in iets verschrikkelijks?

    4. The Centre
    Je zit om redenen in een opvang,. Deze vrij grote opvang ligt midden in de bossen. Je kan er zitten om te revalideren, maar ook omdat je niet fijn in je vel zit. Er zijn ook voldoende begeleiders om te helpen.

    5. New Chance
    Na jaren gevangenisstraf en goed gedrag verdient iedereen een nieuwe kans. Er is besloten om gevangenen naast met honden, ook met paarden te laten werken. Maar gaat dat wel allemaal goed? Lukt het de gevangenen zonder ervaring ook om met deze dieren te werken? Of eindigen deze in het ziekenhuis?


    Lekkere uitlegskills enzo, maar bedankt voor het lezen of niet-lezen :')
    Als ik de rpg open, komt er meer uitleg

    [ bericht aangepast op 5 maart 2018 - 7:21 ]


    Never look back, unless it is to see how far you've come.

    Ik vind 'Coupled' en 'The Centre' twee leuke concepten. Misschien dat je zelfs deze twee zou kunnen samengooien?

    Iets omtrent het volk dat eist dat de mensen met bovennatuurlijke krachten, die nu al een paar jaar gevangen worden gehouden omdat ze een gevaar zouden vormen voor de maatschappij (volgens de overheid), worden vrijgelaten. De overheid stemt toe (om het woedende volk te sussen), op voorwaarde dat de groep slaagt voor een test. De test bestaat erin dat ze zich moeten kunnen her-integreren met de hulp van een toegewezen partner, en enkel als de volledige groep zich kan her-integreren, worden ze vrijgelaten. MAAR gezien het voor de overheid voordeliger is om diegenen met bovennatuurlijke krachten achter slot en grendel te houden, besluiten ze om niet de meest gemakkelijke begeleiders te sturen. (Misschien mensen die niet zo stabiel zijn, of eigen trekjes waar niet gemakkelijk mee omgegaan kan worden,...? )

    Dan heb je een mengeling van instelling meets bovennatuurlijke krachten ;')
    (Iets waar ik graag aan mee zou doen!)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    FreeThyself schreef:
    Ik vind 'Coupled' en 'The Centre' twee leuke concepten. Misschien dat je zelfs deze twee zou kunnen samengooien?

    Iets omtrent het volk dat eist dat de mensen met bovennatuurlijke krachten, die nu al een paar jaar gevangen worden gehouden omdat ze een gevaar zouden vormen voor de maatschappij (volgens de overheid), worden vrijgelaten. De overheid stemt toe (om het woedende volk te sussen), op voorwaarde dat de groep slaagt voor een test. De test bestaat erin dat ze zich moeten kunnen her-integreren met de hulp van een toegewezen partner, en enkel als de volledige groep zich kan her-integreren, worden ze vrijgelaten. MAAR gezien het voor de overheid voordeliger is om diegenen met bovennatuurlijke krachten achter slot en grendel te houden, besluiten ze om niet de meest gemakkelijke begeleiders te sturen. (Misschien mensen die niet zo stabiel zijn, of eigen trekjes waar niet gemakkelijk mee omgegaan kan worden,...? )

    Dan heb je een mengeling van instelling meets bovennatuurlijke krachten ;')
    (Iets waar ik graag aan mee zou doen!)

    Klinkt tof, maar mag ik een tweede rpg openen? Want ik had kort daarna ook al the night of your life geopend :')


    Never look back, unless it is to see how far you've come.

    Ja hoor, maar als dit niet past of als je geen tijd/zin hebt, moet je je zeker niet verplicht voelen (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ik heb wel zin hoor, maar ik heb al heel lang niet meer op Q gerpg'd (en ik heb het ooit gedaan, maar dat was like 3 dagen of zoiets, want toen ging de rpg waaraan ik meedeed me al te snel xD) Ben jij toevallig handig met layouts? :)


    Never look back, unless it is to see how far you've come.