Hoi allemaal, ik ben Natasja, 20 jaar en woon in België en ik wil jullie iets vertellen.
Eerst en vooral wil ik duidelijk maken dat deze post absoluut niet bedoeld is om medelijden te krijgen of me aan te stellen, ik wil het gewoon echt een keer kwijt en dit lijkt me de beste plaats.
Ik ga het zo kort mogelijk houden...
Door verschillende foute relaties heb ik stilaan al mijn vrienden laten vallen (omdat het moest van mijn ex vriendjes en omdat ik toen niet beter wist). Niet dat ik veel vrienden had want toen ik jonger was had ik er ook niet veel. Af en toe een keer een 'een beste vriendin' maar dit duurde ook nooit lang.
Nu heb ik dus niemand meer... Ik chat soms nog met 2 meisjes maar dit kan ik helaas geen vrienden noemen aangezien ik ze amper zie en 1 van hun achter mijn rug over me roddelt.
Ik heb het ook zeer moeilijk met contacten leggen en onderhouden. Zelf ben ik heel vriendelijk, behulpzaam en trouw zolang ik dat maar terug krijg.
Ik fantaseer dan ook redelijk vaak hoe het is om weer vrienden te hebben. Samen afspreken, iets leuks doen, alles tegen elkaar kunnen zeggen en het belangrijkste me niet laten vallen. Als ik mijn vriend dan bezig zie met zijn beste vriend zak ik helemaal in de put...Ik heb hier redelijk lang geen besef van gehad maar nu begint het echt heel zwaar te wegen...
Alvast bedankt aan degene die dit uit hebben gelezen
[ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 16:54 ]
Ashton: "I hate stopping at stopsigns."