Lieve huisgenoten, ik vind jullie allemaal hartstikke leuk mensen, maar get your shit together. Je kunt zelf ook wel bedenken dat je misschien een keer een schone handdoek/theedoek/vaatdoek moet ophangen/neerleggen wanneer die begint te stinken of er vlekken op zitten. En dat die dingen zichzelf niet wassen. En doe wat vaker je afwas, dan zit de rest niet zonder borden/pannen (was alsjeblieft in elk geval mijn pan gewoon af nadat je hem gebruikt hebt, want ik wil hem ook gewoon kunnen gebruiken). Daarnaast is het ook wel chill als je je afwas gewoon afdroogt (of in elk geval goed afspoelt en zelf opruimt), dan komen er geen zeepresten op en staat het aanrecht niet zo vol. Oh ja, en doe het licht uit als je als laatste de keuken verlaat. En laat het licht in het drogerhok ook niet aanstaan.
Ik heb zo'n chill huis en ik vind het heerlijk dat we geen echte regels en verplichtingen hebben en dat we nooit ruzie hebben, maar af en toe begin ik me toch wel aan gewoontes van mensen te ergeren en ik weet niet zo goed of het slim zou zijn om er toch af en toe eens iets van te gaan zeggen.
"Take my advice; I don't use it anyway."