• Nee, ik ben niet gay of biseksueel voor zover ik weet (al geloof ik er wel in dat iedereen diep van binnen bi is, maar dat is een discussie voor een andere keer), MAAR ik heb me opnieuw laten sorteren op Pottermore en...

I’m a proud Hufflepuff!

Ik heb geen idee waarom ik het niet eerder zag, want hoe obvious is het dat ik geen gryffindor ben, maar een hufflepuff? Ik ben niet moedig, maar ik ben dol op geel en Newt en cuddly stuff.

Anyway, in welke afdeling ben jij gesorteerd? En ben je het er mee eens? (Dit is ook hét moment om uit de kast te komen.)
    Do you mind if I slyther in? 😏😏

[ bericht aangepast op 18 feb 2018 - 21:40 ]

look at the stars, look how they shine for you;

Je kan helemaal niets aan mijn profielfoto afleiden. (;

Ofcourse I’m a ravenclawer!

Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

Ristridin schreef:
    Je kan helemaal niets aan mijn profielfoto afleiden. (;

Ofcourse I’m a ravenclawer!

Weet je dat zeker?🤔

And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

Hehe, proud Ravenclaw ^^

LonLon schreef:
    (...)
    Weet je dat zeker?🤔

Hm. Nee. Ik denk dat ik al heel lang met de verkeerde profielfoto heb rondgelopen. =P

Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

BADGERS PUTT YOUR PAWS UP IN THE AIR!

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Hufflepuffs zijn sympathieke mensen. (:

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

Ristridin schreef:
    (...)

Hm. Nee. Ik denk dat ik al heel lang met de verkeerde profielfoto heb rondgelopen. =P

Ah vandaar!

And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

Hier ook een Hufflepuff :3

Same! Trotse Hufflepuf hierzo (:

And then we'll see it.

Slytherin for sure!:Y)

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ik heb mr nooit Laren sorteren op pottermore, naar op een scoutingkamp zat ik bij Slytherin. Niet dat het daar echt om ging, maar het was wel het leukste groepje!

En misschien ook even een kijkje nemen bij pottermore, straks..

Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

Apocalyptic schreef:

Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

Yooooo Rowena REPRESENT *maakt cool gebaar voor gangsters*

Nee geintje, ik zou willen dat ik zo wijs en creatief was als Rowena, maar ben wel very proud Ravenclaw ^^

Deep inside, I've never felt alive

Ik mocht bij pottermore kiezen tussen Ravenclaw en Hufflepuff. Ik koos Hufflepuff ^^

Seasons will change, but I shall remain

Nice!

Nou, Pottermore deelt me bij Hufflepuff in, wat me een beetje een existentiële crisis oplevert. Ik ben echter ook eens door Pottermore bij Slytherin ingedeeld, en dat klopt nog veel minder. Ik denk zelf dat ik Gryffindor of Ravenclaw ben. Maar welke van die twee weet ik nog steeds niet. Als iemand me kan helpen het uit te vogelen (sorteerhoed in huis? iemand?) hoor ik het graag cx

Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.