• Beste mensen,

    Een van mijn story's die op quizlet wordt als boek uit gegeven. Hiervoor gaat de uitgeverij binnenkort promotiemailtje sturen. Als je er een wil krijgen moet je me je e-mail sturen en dan het bericht bevestigingen dat ik je stuur. Vervolgens krijg je over een maand of 2 een keer mailtje dat het uit is en daarna niks meer. De naam en korte flaptekst staat op hieronder:

    Twee werelden
    Lilith is anders dan andere demonen. Ze is vriendelijk en het enige verschil tussen haar en een engel is dat haar vleugels zwart zijn. Ze voelt zich niet gelukkig in de demonenwereld. Helemaal niet in het slavenhuis waar ze al bijna haar hele leven zit.

    Als er voor haar een koper komt lijkt alle hoop voor haar verloren. Tot ze een harde knal hoort en wakker word in de engelenwereld, waar ze de engelenprins ontmoet. Om hem en haar nieuw vrienden te beschermen moet ze zich voordoen als iets wat ze helemaal niet is. Dit zorgt voor een avontuur vol gevaar en spanning.

    In het tweede deel gaat het over de Lisa, de geadopteerde dochter van Lilith. Lisa komt in contact met mensen, wordt meerdere malen ontvoerd wordt en krijgt te maken met een slechte organisatie. Ze moet vaak snel handelen om zichzelf en de mensen waar ze om geeft te beschermen. Hierdoor groeit ze als persoon. Ze leert wat liefde is en hoe dun de lijn tussen goed en kwaad is, maar niet zonder gevaar.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2018 - 22:06 ]

    Gaaf! Leuk man! Welke uitgeverij heb je voor gekozen? ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Proficiat!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Laleah schreef:
    Gaaf! Leuk man! Welke uitgeverij heb je voor gekozen? ^^


    Boekscout

    Gefeliciteerd!


    Every villain is a hero in his own mind.

    xxJennyxx schreef:
    (...)

    Boekscout


    Gefeliciteerd! Heel veel succes!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oh klinkt als een leuk verhaal!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    LonLon schreef:
    Oh klinkt als een leuk verhaal!


    Zou ik de promotie mail dan naar je toe mogen sturen?

    Ik koop zelf nooit boeken van Boekscout, maar als je niet aan genoeg mailadressen komt om te worden uitgegeven mag je mijne wel gebruiken: tazz_ikke@hotmail.com


    Every villain is a hero in his own mind.

    xxJennyxx schreef:
    (...)

    Zou ik de promotie mail dan naar je toe mogen sturen?


    Wat voor soort mailtje is dat dan xD?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2018 - 11:00 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    LonLon schreef:
    (...)

    Wat voor soort mailtje is dat dan xD?


    Ik stuur je straks een mailtje die je dan moet bevestigen en dan krijg je een mailtje als mn boek uitkomt.

    Gefeliciteerd<3 Wat een mooie kans!

    Natuurlijk mag je me mailen! ik ben benieuwd!
    Irmiej@hotmail.com ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Huh maar, hoe werkt dit dan? Dit is niet zoals een reguliere uitgever, toch?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Huh maar, hoe werkt dit dan? Dit is niet zoals een reguliere uitgever, toch?

    Uhm ze drukken op bestelling maar verder net als de rest

    tubbietoost schreef:
    Gefeliciteerd<3 Wat een mooie kans!

    Natuurlijk mag je me mailen! ik ben benieuwd!
    Irmiej@hotmail.com ^^


    Ik heb je een mailtje gestuurd je hoeft hem alleen nog te bevestigen

    Wat leuk! Mij mag je gerust mailen! sofie.taveirne@outlook.be


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.