idk ik dacht laat ik dan ook eens meehelpen in de trant van meer topics aanmaken enzo
Die heb ik terug gevonden. Want toen de tweejarige ik naar de peuterspeelzaal ging, maakte ze daar haar eerste beste vriend van drie jaar. Die bleven vrienden totdat hij naar groep drie (de eersteklas voor de Belgen onder ons haha) ging en ik naar de tweede van de peuterschool/groep twee haha. Hij was immers een jaartje ouder.
Zijn moeder heb ik nog een paar keertjes gezien en gesproken, want zij werkte in het ziekenhuis en ben ik een paar keer toevallig tegen het lijf gelopen.
Mijn zusje en ik zitten op een andere school, maar ze zag hem laatst lopen en vertelde dat later aan mij. Dus onserieus zei ik 'vraag hem de volgende keer zijn nummer', want ik vroeg me hard af hoe hij verandert was intussen.
Zo gezegd, zo gedaan. Een maand later stuurt ze me zijn nummer. Well, dit is best eng eigenlijk, maar hij kent mij tenminste nog?
Hoe zit het met jullie allereerste vrienden? Nog steeds contact mee of ooit weer contact mee gezocht?
[ bericht aangepast op 13 feb 2018 - 19:59 ]
i wanna die with you once or twice.