• Heeey allemaal,

    Normaal deel ik mijn blijdschap en geluk niet zo snel, maar vandaag lijkt mijn geluksdag en dat moet ik toch ergens kwijt. :'D
    Ik had vandaag mijn rijexamen, voor de tweede keer (begin januari had ik slecht geparkeerd) en ondanks dat ik dezelfde énorm slechtgezinde examinatrice had, is het vandaag wel gelukt!
    Bovendien verschenen mijn examenpunten om 16u en ik ben zowaar op alles door. OMG. Echt, ik kan dromen van een herexamenloze zomer en IK BEN ZO BLIJ. Ik heb er eerlijk gezegd ook wel voor moeten afzien, maar wow ik ben echt suuuuuper gelukkig nu. *O*

    Nog mensen met een recent rijbewijs, goeie examenpunten of ander goed nieuws? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Proficiat!! Ik snap je blijheid volledig! Ik doe sinds dit jaar een nieuwe opleiding, en ik was deze examenperiode er van alles door. Wat een verschil tov vorig jaar haha, gebuisd op alles hoera. Ik geloofde het eerst ook niet. Ik ben zelfs per ongeluk zo'n vervelend mens geworden dat zegt dat ze zal buizen om dan een 14 te halen.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ledecky schreef:
    (...)

    Jij studeert aan de KU Leuven hè? Ik heb nogal 'vreemde' verhalen gehoord over de puntenbekendmaking. Zo van 'tussen 18u en 22u komen ze online', terwijl wij ze gewoon op een bepaald uur krijgen en ze er dan effectief ook opstaan. ^^ Maar de 12de is wel laat zeg! Vooral omdat dan het nieuwe semester al begonnen, dus als mensen zouden willen switchen ... Hopelijk zijn ze bij jou ook goed! Al twijfel ik daar niet aan.:Y)

    Ik heb het nagevraagd bij mijn vrienden en blijkbaar krijgen we de score de 16e pas, lol. Ach ja, is nog een vijf dagen in spanning zitten :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wilde per se dit topic terugvinden omdat ik voor de eerste keer in mijn universiteit-carriere effectief kan uitkijken op een augustus zonder herexamens :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.