• Heeey allemaal,

    Normaal deel ik mijn blijdschap en geluk niet zo snel, maar vandaag lijkt mijn geluksdag en dat moet ik toch ergens kwijt. :'D
    Ik had vandaag mijn rijexamen, voor de tweede keer (begin januari had ik slecht geparkeerd) en ondanks dat ik dezelfde énorm slechtgezinde examinatrice had, is het vandaag wel gelukt!
    Bovendien verschenen mijn examenpunten om 16u en ik ben zowaar op alles door. OMG. Echt, ik kan dromen van een herexamenloze zomer en IK BEN ZO BLIJ. Ik heb er eerlijk gezegd ook wel voor moeten afzien, maar wow ik ben echt suuuuuper gelukkig nu. *O*

    Nog mensen met een recent rijbewijs, goeie examenpunten of ander goed nieuws? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd! Ik zou voor minder goed gezind worden!
    Ik heb mijn examenpunten nog niet binnen en mijn rijbewijs gaat nog even duren vrees ik :W


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Catullus schreef:
    Gefeliciteerd! Ik zou voor minder goed gezind worden!
    Ik heb mijn examenpunten nog niet binnen en mijn rijbewijs gaat nog even duren vrees ik :W


    Wanneer weet jij ze? (:
    Ik heb mijn rijbewijs ook lang laten aanslepen, oeps.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Wanneer weet jij ze? (:
    Ik heb mijn rijbewijs ook lang laten aanslepen, oeps.

    Ik vermoed de 12e, maar heb eigenlijk geen idee :W Ik heb overal gezocht, maar vind nergens wanneer ze erop komen. Ik weet dat we een mail krijgen als ze binnen komen haha. Maar op zich vind ik het niet erg dat ik het niet weet, zorgt voor iets minder spanning haha

    [ bericht aangepast op 9 feb 2018 - 17:57 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wow, fantastisch, Melissa! Ik ben blij voor je!
    Mijn examenpunten waren wat minder, haha, ik heb twee buizen en ik vind het kut, want het is een 8 en een 9 dus het WAS SO CLOSE en terzelvertijd weet ik dat mocht ik er nu gewoon voor de blok aan begonnen zijn, ik er wellicht wel gewoon door geweest was. :') Maar super voor je! Moet goed voelen! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd! (:


    And then we'll see it.

    Gefeliciteerd! *O**O**O*


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Catullus schreef:
    (...)
    Ik vermoed de 12e, maar heb eigenlijk geen idee :W Ik heb overal gezocht, maar vind nergens wanneer ze erop komen. Ik weet dat we een mail krijgen als ze binnen komen haha. Maar op zich vind ik het niet erg dat ik het niet weet, zorgt voor iets minder spanning haha


    Jij studeert aan de KU Leuven hè? Ik heb nogal 'vreemde' verhalen gehoord over de puntenbekendmaking. Zo van 'tussen 18u en 22u komen ze online', terwijl wij ze gewoon op een bepaald uur krijgen en ze er dan effectief ook opstaan. ^^ Maar de 12de is wel laat zeg! Vooral omdat dan het nieuwe semester al begonnen, dus als mensen zouden willen switchen ... Hopelijk zijn ze bij jou ook goed! Al twijfel ik daar niet aan. :Y)


    Klaar schreef:
    Wow, fantastisch, Melissa! Ik ben blij voor je!
    Mijn examenpunten waren wat minder, haha, ik heb twee buizen en ik vind het kut, want het is een 8 en een 9 dus het WAS SO CLOSE en terzelvertijd weet ik dat mocht ik er nu gewoon voor de blok aan begonnen zijn, ik er wellicht wel gewoon door geweest was. :') Maar super voor je! Moet goed voelen! c:


    Oooh ik heb het ook al meegemaakt, da's echt zo kut. D: Maar als het een troost kan zijn, eens je er eentje hebt, maakt het niet meer zoveel uit of het er nu 1,2 of 3 zijn. Ik vraag me nu echt af of dit troostend klinkt, of net niet. :') Alleszins, ik bedoelde het goed!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Fogarty schreef:
    Gefeliciteerd! *O**O**O*


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Mehh wel rijles nieuws, maar geen leuk nieuws xD Ik ben juist helaas gezakt voor mijn theorie voor de tweede keer :')
    Maar gefeliciteerd! Superchill gevoel dat je er eindelijk vanaf bent!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben ook pas vorige maand geslaagd op mijn rij-examen en was ook door op al mijn examens, dus ik herken de vreugde zò hard haha! Goed gedaan Melissa <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Super! Gefeliciteerd! ^^

    Yes! Wat fijn voor je! (:

    Ledecky schreef:
    (...)


    Jij studeert aan de KU Leuven hè? Ik heb nogal 'vreemde' verhalen gehoord over de puntenbekendmaking. Zo van 'tussen 18u en 22u komen ze online', terwijl wij ze gewoon op een bepaald uur krijgen en ze er dan effectief ook opstaan. ^^ Maar de 12de is wel laat zeg! Vooral omdat dan het nieuwe semester al begonnen, dus als mensen zouden willen switchen ... Hopelijk zijn ze bij jou ook goed! Al twijfel ik daar niet aan.:Y)



    Ik studeer ook aan de KU Leuven en krijg ze gewoon de 12de via mail.
    De reden waarom het zo tussen verschillende uren staat, is omdat de punten via een automatisch programma online komen. Dus er kan soms enkele minuten tussen jouw punten en die van een vriend(in) zitten. Daarnaast is dit ook een manier om te vermijden dat iedereen om bijvoorbeeld 18u zijn mail zit te refreshen want dat kan Toledo niet aan hehe
    Je kan je ISP tot eind februari aanpassen, ik denk dat ze het zo laat geven omdat er in de lesvrije week inhaalmomenten zijn voor mensen die voor een of andere manier het examen niet konden aanleggen.

    Ik ben KU Leuven precies super hard aan het verdedigen omg haha


    The soul needs autumn.

    Wat fantastisch Melissa!
    Ik heb zelf nu 10 rijlessen gehad van een pakket van 40 uur ik heb rijlessen van 2 uur per keer. Mijn theorie had ik in één keer gehaald vlak voor de feestdagen en toen was ik wel echt heel gelukkig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gefeliciteerd!


    Rest in Peace, Son of Gondor