KyloRen schreef:
Ik doe dat dus op dit moment met het liedje van the greatest Showman - never enough
En dan zovaak luisteren tot je hem duizend procent zat bent haha
Ik heb dat nu met Rewrite the Stars, ook van the Greatest Showman, maar ik ken hem al sinds 28 december en ik heb hem zeker sinds toen tot ongeveer 25 januari best wel non-stop geluisterd en ik ben hem nog steeds niet zat haha.
Ik ben liedjes niet zo snel zat, behalve als ik ze instel als wekker. x'D
altijd
als ik een mooi lied tegenkom draai ik het tot ik het zo beu ben en niet meer kan horen maar tot die tijd jank ik er gewoon op los
sound of silence in de originele en vooral disturbed versie doet me altijd janken
of the boxer
of tears in heaven
of de instrumentale filmmuziek van hans zimmer
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
Barnum schreef:
Ik heb dat nu met Rewrite the Stars, ook van the Greatest Showman, maar ik ken hem al sinds 28 december en ik heb hem zeker sinds toen tot ongeveer 25 januari best wel non-stop geluisterd en ik ben hem nog steeds niet zat haha.
Dit dus maar dan met eigenlijk alle liedjes van The greatest showman. Ik was op voorhand al helemaal weg van de liedjes maar na het zien van de film vind ik ze allemaal nog 10 000 keer beter.
Barnum schreef:
OMG, ja! Ik luister alle liedjes van the Greatest Showman non-stop. :')
'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'
Oh. Mijn. God. Why am I so damn stupid. Ik kom er nu pas achter dat het the greatest showman is. Al weken denk ik dat het the fucking greates snowman is. Wtf. Waarom vond ik dat logisch?
Anyway, ik heb het met vrijwel alles van Coldplay.