• waar je een liedje helemaal grijsdraait en huilt omdat het zo mooi is?

    Ja same met Africa van Toto en Beat It van MJ. *Sigh.*

    (Oh lord, nutteloze topics.)


    Heaven is a place that we all have

    KyloRen schreef:
    Ik doe dat dus op dit moment met het liedje van the greatest Showman - never enough
    En dan zovaak luisteren tot je hem duizend procent zat bent haha

    Ja! Ik heb dit met het nummer From Now On van TGS. Kippenvel yooo. (krul) Ik had geen idee dat Hugh Jackman zo fantastisch kon zingen.


    ars moriendi

    ALTIJD (maar dan zonder het huilgedeelte tho)

    Momenteel heb ik dat met dit nummer:

    KyloRen schreef:
    Ik doe dat dus op dit moment met het liedje van the greatest Showman - never enough
    En dan zovaak luisteren tot je hem duizend procent zat bent haha


    JA, SAME.

    Sowieso de hele soundtrack van The Greatest Showman.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja! Ik heb dit met het nummer From Now On van TGS. Kippenvel yooo. (krul) Ik had geen idee dat Hugh Jackman zo fantastisch kon zingen.


    Les Miserables gezien? Daar is Hugh ook geweldig in.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    De laatste weken heb ik de soundtrack van TGS half op repeat staan en ik vind het nog altijd geweldig. :Y) Also, ik kan Les Mis (musical, 10th anniversary uit 1995) wel honderd keer per dag luisteren, als ik dat zou willen. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Schaduwjager schreef:
    (...)

    Les Miserables gezien? Daar is Hugh ook geweldig in.

    Eerlijk? Ik kende hem alleen van Logan waarin ik hem helemaal fantastisch vond. Die film is ook de reden dat ik naar TGS ging omdat hij daarin een compleet andere rol speelde en ik nieuwsgierig was haha. Aanrader?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Eerlijk? Ik kende hem alleen van Logan waarin ik hem helemaal fantastisch vond. Die film is ook de reden dat ik naar TGS ging omdat hij daarin een compleet andere rol speelde en ik nieuwsgierig was haha. Aanrader?


    Als je van musicals houd is het een aanrader. c: Ik ken hem ook van Wolverine haha maar heb daarnaast ook andere films met Hugh erin gezien.

    Een Nederlandse fan heeft zelfs een liedje over hem gemaakt lol.



    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus