Wanneer je denkt nog heel lang te hebben en je opeens 3 verslagen in een paar uur moet maken.
Dit overkomt me dus werkelijk elke periode.
Ik heb nooit kunnen plannen. Bedenk me altijd dat ik het de volgende periode anders ga doen en beland uiteindelijk altijd in dezelfde situatie.
Ik heb altijd een lager niveau gedaan dan ik aankon, door persoonlijke problemen, waar ik het met deze houding makkelijk kon redden. Dit is enkel niet meer het geval en ik merk dat ik er enorm op stukloop. Zo ook nu. Te laat gaan leren voor tentamens en een shitload aan verslagen laten liggen tot het laatste moment.
Normaal presteer ik redelijk goed onder druk, maar de druk die ik vandaag heb, is toch wel extreem.
Vannacht op 12 uur gaat er een stop op de inleveringen en ik heb nog 3 verlagen die af moeten. Probeer ondertussen mensen om te kopen om mijn verbatim te maken (Dus als je, je geroepen voelt, ik bied 5 euro) en ben in staat mijn laptop uit het raam te gooien, in mijn bed te gaan liggen en netflix te kijken. (hoe ga ik dit doen zonder laptop?)
En ik weet dat het mijn eigen schuld is en ik gewoon eerder had moeten beginnen, maar dat probeer ik dus ook, maar dat lukt me op de een of andere manier niet? Daarbij wilde ik gister echt wel beginnen, maar eindigde ik door een trap, 5 uur in het ziekenhuis, om vervolgens met een rekverband naar huis te worden gestuurd. En ja, i know, dit typen helpt ook niet, maar ik ben enorm snel afgeleid en moest even mijn frustratie kwijt om zo met volle moed door te gaan.
Maar oke, iemand tips om dit de volgende keer dus te voorkomen? En nee, een agenda helpt niet. Deze gebruik ik 2 weken en dan blijft die leeg.
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''