• Wanneer je denkt nog heel lang te hebben en je opeens 3 verslagen in een paar uur moet maken.
    Dit overkomt me dus werkelijk elke periode.

    Ik heb nooit kunnen plannen. Bedenk me altijd dat ik het de volgende periode anders ga doen en beland uiteindelijk altijd in dezelfde situatie.
    Ik heb altijd een lager niveau gedaan dan ik aankon, door persoonlijke problemen, waar ik het met deze houding makkelijk kon redden. Dit is enkel niet meer het geval en ik merk dat ik er enorm op stukloop. Zo ook nu. Te laat gaan leren voor tentamens en een shitload aan verslagen laten liggen tot het laatste moment.
    Normaal presteer ik redelijk goed onder druk, maar de druk die ik vandaag heb, is toch wel extreem.
    Vannacht op 12 uur gaat er een stop op de inleveringen en ik heb nog 3 verlagen die af moeten. Probeer ondertussen mensen om te kopen om mijn verbatim te maken (Dus als je, je geroepen voelt, ik bied 5 euro) en ben in staat mijn laptop uit het raam te gooien, in mijn bed te gaan liggen en netflix te kijken. (hoe ga ik dit doen zonder laptop?)

    En ik weet dat het mijn eigen schuld is en ik gewoon eerder had moeten beginnen, maar dat probeer ik dus ook, maar dat lukt me op de een of andere manier niet? Daarbij wilde ik gister echt wel beginnen, maar eindigde ik door een trap, 5 uur in het ziekenhuis, om vervolgens met een rekverband naar huis te worden gestuurd. En ja, i know, dit typen helpt ook niet, maar ik ben enorm snel afgeleid en moest even mijn frustratie kwijt om zo met volle moed door te gaan.

    Maar oke, iemand tips om dit de volgende keer dus te voorkomen? En nee, een agenda helpt niet. Deze gebruik ik 2 weken en dan blijft die leeg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dit is zo herkenbaar xD ik wil je best helpen btw ^^ ligt er wel aan wat hahaha ik weet niet welk niveau je doet namelijk xD


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    DeanoTheEmoCat schreef:
    Dit is zo herkenbaar xD ik wil je best helpen btw ^^ ligt er wel aan wat hahaha ik weet niet welk niveau je doet namelijk xD

    Nou het enige waar iemand me bij kan helpen is mijn verbatim uittypen, omdat de rest allemaal feedback en terugkoppeling is. Een verbatim (letterlijk overtypen van een gesprek) kan iedereen wel denk ik :x vindt het alleen echt super awkward het aan iemand te vragen x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben in oktober begonnen met mijn bujo en dat werkt prima. Mijn leven is een stuk meer op orde doordat ik zie hoeveel ik heb op een dag en het dus makkelijk in kan plannen. Al had ik vorige week ook enorm steeds, maar dat heb je nou eenmaal als je alleen maar groepsprojecten hebt :/
    Wat je de volgende keer kan helpen is om al je deadlines op te schrijven in een maandoverzicht, en een 'checklist' te maken met dingen die je er voor moet doen. Ik voel me altijd heel erg geneigd om dingen te doen puur zodat ik wat af kan strepen, haha.
    Maar goed ik heb morgen een tentamen en ik zit nu ook gewoon op Quizlet, dus bij mij gaat er ook iets fout.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik kan het ook echt niet. Plannen is mijn zwakke plek. Zelfs een alarm om te gaan leren druk ik gewoon weg, omdat het nooit 'uitkomt'. Gebrek aan discipline. Dus geen tips haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Ik kan het ook echt niet. Plannen is mijn zwakke plek. Zelfs een alarm om te gaan leren druk ik gewoon weg, omdat het nooit 'uitkomt'. Gebrek aan discipline. Dus geen tips haha

    HAHAHA same. Al is dat eigenlijk helemaal niet zo grappig oeps (‘: Maar goed, ik heb dus geen tips, helaas.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dit herken ik zo van toen ik nog naar school en nog een opleiding deed. Nu heb ik ook nog wel moeite om te plannen, maar sinds ik een planner heb gekocht, gaat het beter. Overigens werk ik nu en heb ik dus minder te doen qua taken.

    Wat helpt is om toch weer je agenda op te pakken ook al ben je gestopt na twee weken. Het is vaak even doorzetten, maar je hebt er later wel profijt van. Af en toe even dorobijten als je iets hebt wat je niet leuk vind om te schrijven (een bepaald verslag).


    Physics is awesome

    Wel fijn dat er herkenning is! Al heb ik daar dus helemaal niks aan. toch leuk om te weten dat ik niet de enige ben die er zo'n zooitje van maakt af en toe. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb hier ook zoveel last van... Ik heb nu ook een periode gehad van vet veel vrij, waardoor ik alle tijd van de wereld had maar juist nog minder ging doen (Hoe dan??).

    Voor het komende blok heb ik al mijn dagen vol gepland, in de hoop dat ik zo gedwongen word om mijn huiswerk netjes in de weekenden etc te doen.

    Als het blok begonnen is zal ik laten weten of het helpt!! Ik hoop het zo!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ja als je dat even zou willen laten weten! ik heb namelijk ook redelijk wat dagen vrij en dat is inderdaad niet bevorderlijk voor mijn huiswerk. het ''Ik heb morgen ook nog'' Is dan veelte verleidelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik herken het en ik weet ook precies wat voor mij het beste helpt: gewoon doen. Soms moet je met kleine stapjes beginnen. Zo had ik voorgaande weken nog niet veel verplichtingen, maar had mezelf al wel gedwongen elke ochtend op tijd op te staan. In het begin was dat lastig, maar nu kan ik om 7.00u de wekker af laten gaan, en om 7.05 (wanneer de snooze afgaat) opstaan. Het is iets kleins, maar door dit door te pakken op verdere dingen ('Oh, ik moet dit en dit nog regelen. Hé, ik heb nu tijd, laat ik dat nu doen.'), merk ik dat ik niet meer zoveel laat staan en gewoon direct alles oppak. Ik heb nochthans geen huiswerk waarop ik dit kan toepassen, dus daar weet ik het nog niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik eb dit probleem in extreme vorm. Sorry, ik kan je niet helpen, maar lees wel graag de tips van anderen


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    oke, ik begon vanochtend dus met 5 verslagen die af moesten en heb nu nog ander half uur voor de laatste. Dit is een herkansing en het enige wat ik hoef doen is dingen uit te bereiden. Je zou zeggen dat dit makkelijk moet gaan...
    Helaas is ondertussen is mijn Concerta uitgewerkt en zit ik al een half uur naar mijn scherm te staren en moet ik alles bij elkaar rapen om niet gewoon mijn laptop uit te zetten en te gaan slapen omdat ik hoofdpijn van deze shit krijg en ik toch wel weet dat ik het deze keer ook niet ga halen, omdat ik geen flauw idee heb waarover ik praat in dit verslag...

    [ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 22:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''