Also, het is weer Valentijnsactie op school en ik kan dus rozen kopen en een berichtje schrijven voor 1 per roos en het is voor het goede doel enzo en traditioneel stuurt iedereen er naar zn goede vrienden en aah dingen zoals dit geven mij sociaal anxiety want
1. Wat als ik een rood stuurt naar iemand en er geen terugkrijg or even worse, ik krijg er eentje van iemand waar ik geen roos naar heb gestuurd. Aargh schuldgevoelens en twijfels all the way
2. Naar wie stuur ik er? Vorig jaar heb ik er twaalf moeten sturen (waarom adopteren we ook iedereen die nieuw is etc want help zoveel mensen) en dit jaar zijn het er nog veel veel meer en idk ik kan moeilijk ook 30 rozen ofzo kopen struggles
3. Sara zei dat Rosalie vorig jaar had gezegd dat ze al dr eerstejaartjes dit jaar een roos ging sturen en idk want 1) ik wil haar bedanken cuz shes done so much for me 2) shes a wonderful person maar help wat moet ik dan schrijven? Wat als ze het vergeet en er ons geen stuurt? In sommige gevallen ben ik zo awkward met geschreven woorden en dit is één van die situaties
4. Wat zet ik in mijn briefjes aan de anderen? Again, awkward met geschreven woorden. Zoveel stress help
[Dragonneau > Osha] Valar Morghulis