Leith schreef:
Het is duidelijk dat het niet goed gaat, zoiets doe je niet zomaar. Maar ik voel me niet echt goed genoeg om je daarop aan te spreken als ik zelf ook genoeg problemen van mezelf heb waar ik dagelijks mee bezig ben. Maar je vraagt nu ook gewoon om je te laten, dus ik snap nou niet echt wat je bedoeling hiermee was. Maar goed. Sorry i guess?
Nee ik sorry. Ik weet het echt niet meer. Ik wil gewoon gelukkig zijn. Heb niet eens redens om niet gelukkig te zijn. Ik heb ene vriend, werk een eigen huis, maar toch is er iets in mijn hoofd dat mij onderuit haalt en mij diep de geond in drukt.
Ik wil niet gelaten worden, ik wil hulp. Mijn vriend gaat morgen bellen naar een psychologische instantie in de hoop dat ze Engels kunnen spreken. Zij zijn mijn laatste hoop op het moment. Ik wil gewoon niet verder zo. Hoe het nu is.
Ik wil niet die gedachten hebben dat ik nutteloos ben en niemand iets goed kan doen. Niet alleen ik lijd eronder, ook mijn vriend en ik wil hem niet kwijt door dit. Door deze shit.
Mod mededeling: bericht aangepast
[ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 22:19 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 28 jan 2018 - 22:28 ]
Ich liebe dich 27.12.23