Ik snap jullie beredenering niet, aangezien de TS het heeft over 'meerdere mensen waarmee je nog nooit één woord hebt gewisseld op deze site', dus waarmee ze ook nog niet echt heeft gepraat en dus geen drama mee heeft gehad you know, tenzij ik totaal iets aan het missen ben en jullie allemaal weten om wie het gaat, because i have no clue tbh (dan behoor ik tot die gemiddelde quizletter hahaha)
maar als jullie dit uitlokken vinden, dan zou ik niet weten met wie (yeah tell me, give me names, i wanna know now oops) aangezien het geen personen zijn waarmee er een discussie is geweest, dacht ik, aangezien ze er nog nooit een woord mee gewisseld heeft, so idk where is the problem en wat zeg je dan tegen de bemiddelaar 'hoi ik word geblokt door iemand waarmee ik nog geen woord heb gewisseld doei' – tell me if i'm totally missing out something
maar ik snap de vergelijking met fb ook niet, aangezien iemand op q iemand blokken verder dan het geen toegang verlenen van het profiel zelf niet echt nut heeft :') i mean like, je kan elkaar nog steeds afkatten op het forum, creaties bekijken, het profiel bekijken als jij de blokker bent (wat ik ook vreemd vind, like beter doen we gewoon contactverbod langs beide kanten maar oke) so i dont get the point of blocking someone at all, buiten dat het gewoon fucking kinderachtig overkomt in my opinion?
dus suggesties voor blokkeren:
– weg ermee
– verbeteren: blokkeren geldt voor beide partijen, creaties worden afgeschermd, geen contact meer met elkaar dwz geen PB/GB mogelijk, langs BEIDE kanten. Forum, chatbox en shout out is dan wel een uitzondering, maar dat is dan wel weer openbaar dus dat is weer iets anders
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys