@Laleah @Benevolence:
Jullie zeggen dat je het verhaal van twee kanten wilt horen, maar vervolgens trek je in je bericht in principe partij voor de ander omdat je zijn/haar verhaal niet hebt gehoord en jullie mij een 'uitlokker' vinden?
Ik heb nooit namen genoemd. Als ik ruzie wilde, had ik die namen hier rustig gedropt. Verder heb ik in dit conflict nooit iemand beledigd, bejegend, voor schut gezet of wat dan ook. Ik vind het gewoon fucking achterlijk dat ik wordt geblokkeerd voor het op een civiele manier geven van mijn mening in een topic - en vervolgens ook nog eens geblokkeerd word door vriendjes/vriendinnetjes van deze persoon. Mensen die ik niet eens gesproken heb, just for them to make sure. Dat vind ik behoorlijk kinderachtig ja en ik was benieuwd of dit tegenwoordig allemaal normaal is op Quizlet.
Dan is er ook nog een persoon die een andere reden had om mij te blokkeren, maar deze persoon kende ik lang geleden persoonlijk. Die wil misschien het liefst zijn/haar creaties privé houden en anoniem op deze site browsen. Fair enough.
Nogmaals, ik heb nooit namen genoemd dus ik snap jullie reacties niet helemaal. Als je het topic rustig doorleest zie je dat er nergens mensen worden uitgekafferd of dat ik een ruzie heb opgestart. Ik uit alleen wat frustratie hier. Jaren geleden, toen het forum nog een stuk bruisender was, mocht je gewoon plaatsen wat je wilde zolang je niemand daarmee beledigde. Ik ben enkele jaren weg, keer terug, en nu lijkt het soms alsof overal een restrictie op staat omdat niets meer "nodig" is of het als "extra ruzie uitlokken" wordt gezien. Jammer.
Edit: Deze reactie is verder geen persoonlijke aanval op jullie btw. (;
[ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 15:08 ]
ars moriendi