• Heey,

    Ik vind dus al een tijdje iemand erg leuk. We zijn al op een aantal dates geweest (ook samen geslapen maar nog niets uitgespookt verder) en ik wil hem nu gewoon weer graag zien. Alleen, kom ik te wanhopig over als ik hem een berichtje stuur en vraag of hij wat wil doen met me? Of zal ik wachten tot hij initiatief neemt? We appen namelijk niet continu en ik wil gewoon niet afgewezen worden.


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik denk dat je hem best kunt vragen of hij binnenkort tijd heeft om samen iets te doen? Als hij slecht reageert weet je genoeg (;


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Tenzij je een bedrieger/playboy aan je been hebt hangen, mag je aannemen dat éénmaal iemand in hetzelfde bed met je heeft geslapen en regelmatig op dates gaat met je, ze zich al volledig beschikbaar hebben gemaakt voor jou en jou alleen. Officieel misschien nog niet, maar officieus ben je eigenlijk al soort van zijn vriendin op dit punt.
    Voel je echt nooit schuldig om contact te leggen met je bloedeigen vriend/vriend in wording. Als hij dat al te veeleisend vindt..., wel dan zoals dissonant zei, dan weet je genoeg.

    De enige reden waarom hij niet vaak appt is omdat jullie allebei nog in het onzekere stadium zitten. Hij is gewoon nog meer verlegen dan jou en daarom zoekt hij niet veel contact. Probeer dat voor ogen te houden en dan zal het stukken gemakkelijker zijn om hem te vragen iets te doen. Vraag het hem gewoon. (:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 12:21 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Tenzij je een bedrieger/playboy aan je been hebt hangen, mag je aannemen dat éénmaal iemand in hetzelfde bed met je heeft geslapen en regelmatig op dates gaat met je, ze zich al volledig beschikbaar hebben gemaakt voor jou en jou alleen. Officieel misschien nog niet, maar officieus ben je eigenlijk al soort van zijn vriendin op dit punt.

    Pff, ja nee, ik weet niet hoe oud je bent, of je gewoon hele andere waarden hebt of alleen maar hele toffe jongens hebt ontmoet, maar dat is wel heel erg naïef en absoluut niet waar.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Pff, ja nee, ik weet niet hoe oud je bent, of je gewoon hele andere waarden hebt of alleen maar hele toffe jongens hebt ontmoet, maar dat is wel heel erg naïef en absoluut niet waar.

    Precies, ik las dat ook en was het er ook niet helemaal mee eens. x:

    Je kunt hem natuurlijk gewoon altijd appen. Of het nu een beginnende relatie is, of hij wel gewoon onzeker is over hoe het zit (net als jij), heb jij recht op weten waar dit naartoe gaat. Als hij nogal verkeerd gaat reageren, weet je direct waar je staat in zijn ogen en welke kant jij lekker in je eentje op moet gaan (want geloof me, je bent beter af zonder zulke types dan met ze) en als hij enthousiast reageert dan kun je erachter komen of jullie lekker verder kunnen. (:
          Zoals Dissonant al zegt, vraag hem een keer mee uit en kijk hoe hij erop reageert. Je hoeft je niet angstig in een hoekje te verstoppen, want jullie verdienen beide duidelijkheid. Als hij deze toevallig al heeft, dan mag hij dit lekker duidelijk maken. Weet hij ook nog niet welke kant het voor hem opgaat, dan kun je samen kijken of jullie wel zo'n goede match zijn. Niet geschoten is altijd mis, toch? De tijd dat vrouwen wachten op mannen mag van mij wel over zijn hoor, we mogen best verduidelijking wanneer we hiernaar smachten.


    — I was lightning before the thunder —

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Pff, ja nee, ik weet niet hoe oud je bent, of je gewoon hele andere waarden hebt of alleen maar hele toffe jongens hebt ontmoet, maar dat is wel heel erg naïef en absoluut niet waar.


    Ik geef toe dat ik inderdaad veel goede mannen met integriteit in mijn omgeving heb zetten en dankzij hen misschien inderdaad totaal andere ervaringen heb, maar hier in mijn sociale kring is dat inderdaad wel de algemene norm en de standaard gewoonte. Ik zou wel liever niet hebben dat je me direct naïef noemt, omdat ik een totaal andere levensomgeving heb en direct zeg dat ik 12 ben, terwijl ik in realiteit 23 ben. De meeste mensen om mij hier heen zijn hier gewoon toe aan serieuze relaties en niet aan met iedereen in het rond slapen.

    Normaal genomen, bij volwassenen/echte/serieuze relaties waarin de jongen verliefd is op het meisje in plaats van alleen lust voelt (wat het geval is bij serieuze gevoelens) dan zal hij haar niet bedriegen met alles wat een rok draagt. Als hij niets "meer" voelt/verliefd op haar is en het hem alleen om het uiterlijk te doen is, dan is dat weer wat anders.
    Maar misschien heb je gelijk ja en zijn de mannen in mijn wereld dan gewoon anders qua karakter, rijpheid en waarden en over het algemeen genomen er al meer toe aan zich te binden. Dat punt is misschien wel waar ja. Ik geef je gelijk, bij iets jongere mannen of figuren die nog niet volwassen/rijp genoeg zijn voor een serieuze relatie is dat misschien nog anders en gebeurd dat nog meer dan bij deze die hier die geen interesse (meer) hebben in aftasten. Sommige mensen zitten in deze wereld en andere mensen niet. Ik kon alleen maar spreken vanuit mijn eigen leefwereld/waarheid en jullie uit die van jullie. (:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 13:39 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Ik geef toe dat ik inderdaad veel goede mannen met integriteit in mijn omgeving heb zetten en dankzij hen misschien inderdaad totaal andere ervaringen heb, maar hier in mijn sociale kring is dat inderdaad wel de algemene norm en de standaard gewoonte. Ik zou wel liever niet hebben dat je me direct naïef noemt, omdat ik een totaal andere levensomgeving heb en direct zeg dat ik 12 ben, terwijl ik in realiteit 23 ben. De meeste mensen om mij hier heen zijn hier gewoon toe aan serieuze relaties en niet aan met iedereen in het rond slapen.

    Normaal genomen, bij volwassenen/echte/serieuze relaties waarin de jongen verliefd is op het meisje in plaats van alleen lust voelt (wat het geval is bij serieuze gevoelens) dan zal hij haar niet bedriegen met alles wat een rok draagt. Als hij niets "meer" voelt/verliefd op haar is en het hem alleen om het uiterlijk te doen is, dan is dat weer wat anders.
    Maar misschien heb je gelijk ja en zijn de mannen in mijn wereld dan gewoon anders qua karakter, rijpheid en waarden en over het algemeen genomen er al meer toe aan zich te binden. Dat punt is misschien wel waar ja. Ik geef je gelijk, bij iets jongere mannen of figuren die nog niet volwassen/rijp genoeg zijn voor een serieuze relatie is dat misschien nog anders en gebeurd dat nog meer dan bij deze die hier die geen interesse (meer) hebben in aftasten. Sommige mensen zitten in deze wereld en andere mensen niet. Ik kon alleen maar spreken vanuit mijn eigen leefwereld/waarheid en jullie uit die van jullie. (:

    Het probleem is vaak wel dat mannen het een zeggen/laten merken en het ander daadwerkelijk met je voor hebben. Nu heb ik misschien een onhandige aantrekkingskracht tot van die vrije geesten die zich gewoon nooit willen binden, maar ik ben in het verleden ook meerdere keren gemanipuleerd. Dan hadden we al meerdere dates en seks gehad, zei de kerel in kwestie dat hij me geweldig vond, hij het de goede kant op zag gaan etc. om me vervolgens van de een op de andere dag aan de kant te zetten. Fuck, dan breekt je hart wel. Dus ja, je hebt gelijk, iedereen beantwoordt deze vraag vanuit hun eigen situatie en sociale omgeving. Ik ben die oprechte jongens alleen nog niet vaak tegengekomen. Een enkele keer pas, om precies te zijn. De rest deed zich anders voor om me vervolgens te breken, of bleek in hele shady business te zitten, de ander bleek een dealer, een ander liet na meerdere dates niets meer weten, weer een ander had een verborgen verslaving etc. Ik ben oprecht blij voor je dat jij het anders hebt meegemaakt (geen sarcasme). Geeft me ook weer enigszins hoop dat er ook nog normale mannen rondlopen, shit.

    Sorry dat ik je naïef noemde, was misschien wat voorbarig. Ben nu 24 en heb veel ervaring met mannen maar dus amper met relaties, helaas. Sta er daarom volledig anders in dan jij. Excuses!


    ars moriendi

    Ik denk dat het inderdaad heel erg afhangt van je eigen ervaringen en omgeving en je hebt gelijk, niet alle mannen zijn goed en betrouwbaar. Zoals je het beschrijft, klinkt het eerder alsof die jongens je gewoon een erg mooi meisje vonden en je alleen maar leuk vonden en dat verwarden voor houden van. Ik geef je gelijk want er zijn zeker veel jongens die je dan gaan manipuleren gewoon omdat je aantrekkelijk bent. Ze zeggen dan dat ze zogezegd van je houden, terwijl ze al niet eens weten wat dat is.

    Je mag de hoop alleen niet verliezen. Er zijn namelijk inderdaad veel jongens en mannen daarbuiten ook die een meisje doodgraag kunnen zien en er kapot van zouden zijn als hij haar zou verliezen. Het spijt me heel erg dat je zo'n rotte appels bent tegengekomen in plaats van iemand die echt geeft om je. Gelukkig zijn er ook jongens die wel loyaal zijn en je niet zomaar gebruiken en dumpen. Ik hoop dat ook jij op een dag iemand vindt die je echt graag ziet en er niet op uit is je te gebruiken. Ze bestaan. Het spijt me echt om te horen dat je alleen maar slechte jongens hebt gekend. Op een dag zal je ook wel een jongen vinden die wel oprecht is en betrouwbaar! (:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 15:29 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Lief berichtje, dankjewel! Ik hoop het ook! X


    ars moriendi

    Even een update. Ten eerste dankjewel voor de reacties allemaal! Ik heb het dus gevraagd, maar wordt sindsdien genegeerd... snap er helemaal niets van.


    There is nothing more badass than being yourself

    Als je genegeerd wordt, heb je waarschijnlijk inderdaad met een slechte jongen te maken. Ik zou hem proberen te vergeten, je kunt het nu proberen te forceren maar dat zal echt nergens toe leiden uiteindelijk. Stap weg om jezelf te beschermen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2018 - 17:03 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Als je genegeerd wordt, heb je waarschijnlijk inderdaad met een slechte jongen te maken. Ik zou hem proberen te vergeten, je kunt het nu proberen te forceren maar dat zal echt nergens toe leiden uiteindelijk. Stap weg om jezelf te beschermen.


    Hier sluit ik me bij aan. Ik heb zelf weleens die fout gegaan en ik had alleen mezelf ermee helaas.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    xGadiot schreef:
    Even een update. Ten eerste dankjewel voor de reacties allemaal! Ik heb het dus gevraagd, maar wordt sindsdien genegeerd... snap er helemaal niets van.
    Zit in hetzelfde schuitje als jij. Heb laatst nog een leuk gesprek gehad over Messenger, maar zodra ik vroeg of hij zin had om wat te gaan doen, bleef het ook ineens stil. Een week eerder leek het hem nog zo leuk om af te spreken en blah blah blah, allemaal leugens. Dumpen dit soort eikels, hoe moeilijk het ook is (en moeilijk is het..). Zij doen ons alleen maar pijn terwijl wij ons kwetsbaar opstellen. Dit soort types zijn te laf om duidelijk te zijn. Succes. <3 Mijn inbox staat open als je wilt ranten.


    ars moriendi