• Hi,

    Onder het motto van random topics... hier komt de mijne.

    Mijn man is dus bijna jarig, en vanaf het moment dat we samenzijn krijgt hij ieder jaar met zijn verjaardag iets Batman related omdat hij er een groot fan van is. Nu is dit dus iets dat al enkele jaren zo doorgaat, en dit is erg vermakelijk om te doen. Maar na de klassiekers zoals portemonnee, badmat + douchegordijn (die nu leuk in ons gezamenlijke huis hangen shit) en een tas (verder nog wat onzin spulletjes) heb ik wel een beetje mijn zogenaamde creativiteit het raam uit kunnen gooien. Nu kwam ik dus iets tegen, de verschrikking die je hiernaast kunt zien onder de spoiler.
          Jup, dat heb ik gekocht voor hem dit jaar. Ik kon niet veel reviews vinden met betrekking tot de kwaliteit, maar ik had een vertrouwde plek gevonden waar ik deze voor bijna de helft van de prijs kon krijgen, dus in principe gaat het sowieso al vermakelijk zijn. Sowieso heeft mijn man echt dikke schijt aan hoe de buitenwereld hem ziet, dus het pak zal gegarandeerd gedragen worden. Hij vindt daar wel momenten voor, wat het allemaal duizendmaal beter maakt.
          Nu ga ik het ook nog eens zo inpakken dat hij niet verbaasd zal zijn door het gehele Batman gebeuren, want sowieso verwacht hij dat, maar dan zal hij kijken wat de stof voor moet stellen en dat hij dan dat belachelijke pak ziet. Ik ga al helemaal stuk hier als ik denk aan hoe zijn reactie daarop zal zijn, want come on, wat zou jouw reactie zijn op dat belachelijke pak? In ieder geval weet ik haast zeker dat mijn man hier echt stuk om zal gaan, net als wat ik nu doe, maar ik vroeg me af hoe jullie erop zouden reageren als jullie dit zouden krijgen, of voor je SO zouden kopen. Want ik heb het idee dat ik oprecht abnormaal ben op dit vlak lol.


    — I was lightning before the thunder —

    Wel als ik dat zou krijgen zou ik denken, "shit ik pas er niet in", maar dat terzijde (lol)

    Ik denk dat mijn vriend zich kapot zou lachen. Nu niet per sé van Batman, maar moest ik hem een Simbapak van de Lion King kopen, zou die dolgelukkig zijn, of hij het nu zou dragen of niet haha :D Dank je voor het idee waar jij me nu net op bracht (flower)


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Haha, geweldig dat je dit kan doen met je man. :')
    Hoe ik zelf zou reageren? Ik ben geen fan van Batman, dus er zou een heel grote vraagteken in mij opkomen. Ik zou niet teleurgesteld zijn, maar eerder echt niet snappen. :'D

    Btw, wat is "SO" eigenlijk? Ik ken die afkorting enkel van de middelbare school. Schriftelijke overhoring, maar dat bedoel je hier niet, lol.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Haha, geweldig dat je dit kan doen met je man. :')
    Hoe ik zelf zou reageren? Ik ben geen fan van Batman, dus er zou een heel grote vraagteken in mij opkomen. Ik zou niet teleurgesteld zijn, maar eerder echt niet snappen. :'D

    Btw, wat is "SO" eigenlijk? Ik ken die afkorting enkel van de middelbare school. Schriftelijke overhoring, maar dat bedoel je hier niet, lol.

    Significant other c:

    //

    Wat een geweldig pak! Zelf wil ik er stiekem ook een :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer ik die titel lees in mijn hoofd, weerklinkt het alsof de Google translate mevrouw het opnoemt. En dat klinkt voor geen meter. :'D

    Maar geweldig pak! Ben geen Batman fan, maar het is wel geniaal bedacht! Super leuk cadeau! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geniaal!
    Ben benieuwd wat je hem verder allemaal al hebt gegeven. Ik ben echt gek op Batman. Sowieso ook de enige superheldenfranchise die ik uberhaupt leuk vind, gek genoeg.


    ars moriendi

    Ik vind het pak echt geniaal.

    Ik ken ook iemand met zo'n soort pak maar dan helemaal groen met zuurstokkleurige er op.

    En trouwens alvast gefeliciteerd!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    lvnalovgood schreef:
    Wel als ik dat zou krijgen zou ik denken, "shit ik pas er niet in", maar dat terzijde (lol)

    Ik denk dat mijn vriend zich kapot zou lachen. Nu niet per sé van Batman, maar moest ik hem een Simbapak van de Lion King kopen, zou die dolgelukkig zijn, of hij het nu zou dragen of niet haha :D Dank je voor het idee waar jij me nu net op bracht (flower)

    Hahaha simbapak klinkt ook awesome om eerlijk te zijn. ^^ Nou, graag gedaan in ieder geval. ;D

    Rubin schreef:
    Haha, geweldig dat je dit kan doen met je man. :')
    Hoe ik zelf zou reageren? Ik ben geen fan van Batman, dus er zou een heel grote vraagteken in mij opkomen. Ik zou niet teleurgesteld zijn, maar eerder echt niet snappen. :'D

    Btw, wat is "SO" eigenlijk? Ik ken die afkorting enkel van de middelbare school. Schriftelijke overhoring, maar dat bedoel je hier niet, lol.

    Haha, ja we hebben wel meer van dat soort vreemde dingen waarmee we elkaar aan het lachen maken. De badmat + douchegordijn was ook zeker een succes, al kijk ik er nu iedere dag tegenaan dus dat is dat.
    Lol, ze maken erg veel verschillende pakken, misschien dat iemand je blij zou kunnen maken met een andere opdruk? ;D

    Ik zag dat de vraag al beantwoord was. (:

    Gibbins schreef:
    (...)
    Significant other c:

    //

    Wat een geweldig pak! Zelf wil ik er stiekem ook een :W

    Ja, ik zat dus ook te twijfelen of ik er eentje wilde nemen, maar ze zijn blijkbaar getailleerd en zo, dus ik was te bang dat ik die van mij niet zou gaan passen en ik teleurgesteld zou raken haha. Maar ik vond het ook echt geweldig!


    — I was lightning before the thunder —

    Ik zou het cool vinden mocht ik zoiets krijgen van mijn favoriete merchandise. :Y)


    26 - 02 - '16

    Lol geweldig dit! Hier kan ik zelf ook wel de humor van inzien :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    JimmyPalmer schreef:
    Wanneer ik die titel lees in mijn hoofd, weerklinkt het alsof de Google translate mevrouw het opnoemt. En dat klinkt voor geen meter. :'D

    Maar geweldig pak! Ben geen Batman fan, maar het is wel geniaal bedacht! Super leuk cadeau! ^^

    Oh die is geweldig, dus dankjewel, want nu hoor ik ook enkel dat in mijn hoofd. ;D

    Zelf ben ik ook niet zo'n fan, maar het idee achter dat soort belachelijke pakken met stomme prints bevalt me wel lol. ;D Ik hoop dat hij net zo enthousiast zal reageren als jullie doen!

    Apocalyptic schreef:
    Geniaal!
    Ben benieuwd wat je hem verder allemaal al hebt gegeven. Ik ben echt gek op Batman. Sowieso ook de enige superheldenfranchise die ik uberhaupt leuk vind, gek genoeg.

    Hahaha, nice. Ehh even denken hoor.
    Het eerste jaar was het simpelweg een sleutelhanger en een portemonnee, lekker simpel.
    Het tweede jaar een echt veel te dure tas, maar die leeft inmiddels nog, dus win.
    Het derde jaar had ik de badmat plus douchegordijn gekocht, deze leven beide ook nog.
    Het vierde jaar was ik gegaan voor een batman masker en een cape, die nu nog in de kast hangen en waar hij me vaak genoeg mee prankt. Volgens mij ook handdoeken.
    Het vijfde jaar ik geloof een batman spel (een van de zoveel) met een grappig schilderij voor in het huis met een batman quote.
    Het zesde jaar had ik zes van die schilderijen met batman quotes zelf in elkaar gezet, deze hangen in zijn "batcave" (ja zo heet zijn "mancave").
    Het zevende jaar enkele batman shirts en voor de grap een eenpersoons dekbedovertrek van batman (deze wordt gebruikt als zijn ma hier logeert).
    En dit jaar dus dit. Maar ik wil er eigenlijk nog een kleinigheidje bijdoen. Gezien ik zwanger ben misschien iets batman related voor de kleine die in maart geboren moet worden. Dus bijna!

    aarsvogel schreef:
    Ik vind het pak echt geniaal.

    Ik ken ook iemand met zo'n soort pak maar dan helemaal groen met zuurstokkleurige er op.

    En trouwens alvast gefeliciteerd!

    Ghehe, me too. (:
    Oh leeeeeuk. Ik zag ze toen met kerst en zo heel vaak online bij reclames, maar wist niet dat het dus ook echt in fandom printjes kwam. Ö
    Thanks!


    — I was lightning before the thunder —

    Heliotrope schreef:
    Ik zou het cool vinden mocht ik zoiets krijgen van mijn favoriete merchandise. :Y)

    Haha, me too. (: Daarom ben ik eigenlijk met dit Batman themed begonnen, omdat hij daar altijd al gek op was. ^^

    Tragically schreef:
    Lol geweldig dit! Hier kan ik zelf ook wel de humor van inzien :3

    Ik dus ook wel, zoiets zou me ook echt geweldig lijken. ;D


    — I was lightning before the thunder —

    De mancave heet de batcave, fuck yes, dat is zo goed :'D. En jaaa, je zou zo'n schattig klein Batman pyjamaatje moeten halen! Die zijn volgensmij vrij makkelijk te vinden. Ik vind het zo mooi om te bedenken dat je vriend pretty much alles van Batman heeft nu :' D


    ars moriendi

    Oh, wat heerlijk, haha. Dit is echt goals. :'D Ik kan me de voorpret die je nu hebt helemaal voorstellen, dus ik ben benieuwd naar zijn reactie. Houd je ons op de hoogte? ^^


    She's imperfect but she tries

    Heliotrope schreef:
    Ik zou het cool vinden mocht ik zoiets krijgen van mijn favoriete merchandise. :Y)

    Dit inderdaad. ^

    En erg leuke traditie dit! (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Stiekem vind ik het echt geweldig, hehe. Ik draag graag een pak en zou zo'n Batmanpak daarom ook echt kunnen waarderen. :')
    Leuke traditie, trouwens!