JOHN GILLFORD
26 | Firefighter | Single dad, ready for true love | Bar
Hoewel het een gezellig en goed gesprek was geweest hadden Linde en besloten elk onze eigen weg te gaan, meer vanwege de opdracht die ons gegeven werd dan uit eigen beweging. Hierdoor bevind ik mezelf momenteel terug binnen. Als ik eerlijk ben moet ik bekennen dat ik me een beetje verloren voel, zo op m'n eentje in dit grote huis. Ik dwaal wat door de gangen en verken enkele van de vele -en voornamelijk lege- kamers tot ik plots achter één van de deuren een aantal stemmen tegelijk hoor komen.
Voorzichtig, om niemand te laten schrikken, open ik de deur en wandel ik de kamer binnen. Tot mijn grote genoegen blijkt er zelfs een bar aanwezig te zijn. Wat ik nog leuker vind aan deze ontdekking is dat er reeds twee dames en een heer aanwezig zijn. Een brede glimlach kruipt dan ook van mijn ene oor naar het andere over mijn gezicht. Met wat vernieuwde moed besluit ik me bij het drietal te voegen, al doe ik dat wel door achter de bar te kruipen en mezelf van een drankje te bedienen. Ik kies voor iets fris, dat er niet al te zoet uit ziet. Ik blijk echter bedrogen uit te komen en schuif het fel gesuikerde flesje een eindje voor me uit terwijl ik niet van mijn gezicht af kan houden hoe vreselijk ik het vind smaken. Pas terwijl ik gekke bekken sta te trekken word ik me opnieuw bewust van de anderen.
"Oh, eh. John," stel ik mezelf kort voor.
|

|
Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.