• Dat ik en mijn beste vriendin geen voldoende halen voor positiviteit, is voor iedereen om ons heen wel duidelijk.
    Iets waar we ook om bekend staan, is onze creativiteit en als je wilt, kunnen deze twee eigenschappen heerlijk samen gaan.
    Het begon als een grap, maar heeft zich ondertussen gevormd tot een boekje vol korte gedichtjes over dingen die we haten en waar we graag over zeuren.

    Het alles is kut Poezie Album


    Omdat we onze hersenspinsels iets te briljant vinden om voor onszelf te houden, ben ik de gedichtjes aan het omvormen tot plaatjes.
    En dat delen ga ik op dit moment met jullie doen.
    Oww en ja, het is natuurlijk een dikke middelvinger naar projectgroepjes en vriendinnen die je nooit meer spreekt zodra ze een vriend krijgen. en verder gewoon alles en iedereen die we haten. En cactussen omdat cactussen cool zijn.



    De rest moet nog gedaan worden, maar er is iets met tentamens en ik heb wel weer genoeg uitstel gedrag getoond vandaag.





    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 16:06 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liefde voor dit! <3


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Origineel, zeg! Dit zijn nou echt van die dingen die iedereen denkt, maar die niemand zegt. :')

    Chilton schreef:
    Origineel, zeg! Dit zijn nou echt van die dingen die iedereen denkt, maar die niemand zegt. :')

    Jess dat is kinda de bedoeling ook! Juist van die alledaagse dingen die bijna iedereen wel herkend en waarvan ze dan kunnen zeggen. ''Ja dat is eigenlijk wel zo.'' Om aan te geven dat we misschien wel altijd zeuren, maar eigenlijk iedereen er hetzelfde over denkt. :x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hahahha Heerlijk


    ~My Mind Is Free~