• HOI!

    Ik ben heel blij, want... (okay, de titel verklapt het al) ik heb net voor aanstaande zaterdag kaartjes voor de Lion King (musical) besteld!

    Hij draait in het Circustheater in Scheveningen, wat echt ideaal is, want ik woon op kamers in Den Haag. Toen ik een jaar of zeven was, draaide de musical daar ook en ben ik er twee keer heen geweest met mijn moeder en broer. Inmiddels draait hij alweer een tijd en ik wilde er super graag heen. Op Facebook kwam een advertentie voorbij dat er aankomende dagen extra korting is, dus toen heb ik even gekeken met het idee dat ik misschien wel in mijn eentje zou gaan. In een optimistische stemming vroeg ik aan mijn moeder en broer wat ze zaterdagavond doen. Blijkt dat zij, net als ik, niets gepland hadden staan én dat ze er ook graag naartoe wilden. Dus ik heb meteen drie kaartjes gekocht en voel me heel volwassen en stoer nu. (krul)

    Hebben jullie ook zoiets leuks meegemaakt vandaag? (Of afgelopen dagen in het algemeen?!) (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ohhh, heel veel plezier toegewenst, Nina! Ik vond het een machtig mooie musical (holy shit, die openingsscène) en zou er ook met alle liefde nog eens naartoe gaan. Helaas is het bij mij niet zo dicht om de hoek, haha.


    She's imperfect but she tries