Ik heb dus een ontzettend leuke lerares (not ) en zij heeft een hekel aan mij. Ik had haar in de brugklas als mentor maar zit nu in de derde. Maar goed ze haat me. Maar dan écht.
Ze noemt me niet Kyra maar Kierra of Kiara of Kilyra of whatever. En een paar weken geleden moesten we een verslag schrijven voor een UP-cijfer. Het lag in mijn kluis, maar ik mocht het niet halen. Ik in discussie, maar nee, ik mocht het niet. Mocht ook niet naar het ‘toilet’. Ze vertrouwde me niet en I don’t blame her :’) Vervolgens zegt ze dat ik ‘altijd mijn spullen vergeet’ terwijl dit de tweede of de derde les was, en ze alleen ervaring heeft van mij uit de brugklas.
IK MOEST HET HELE F*CKING DING OPNIEUW SCHRIJVEN IN ÉÉN BLOKUUR EN DAN HEEFT ZE HET LEF ME EEN 5 TE GEVEN.
Aan het eind van de les vroeg ze of ik nu ‘begreep waarom ik het niet mocht halen’ en ik zei ‘nee daar begrijp ik helemaal niets van’. En toen zei ze dat ‘dit dan een probleem bleef’.
EN NOU KOMT HET. Zegt ze tegen mijn mentor tijdens de rapportvergadering dat ik ongeorganiseerd en eigenwijs ben. Dit kwam dus volledig uit haar ervaring van mij uit de brugklas; hoe weet zij of ik misschien wel niet veranderd ben ofzo? Even serieus, ik ben het nog steeds al dan niet minder, maar je spreekt niet eens mijn naam goed uit dus who are you to judge?!
Zo dat moest er even uit.
Danke schön.
Hebben jullie nog leraren waarbij jullie modder tegen het raam willen gooien?
[ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 19:41 ]
~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~