Ik was mijn schoolrooster aan het bekijken om er achter te komen wanneer de frick frack ik nu precies stage moet/kan lopen want ja ze zeggen mooi 'week 10, week1, blablabla' maar denk je dat ze ook maar een keer zeggen 'week 10 is de week van 16 januari'? Nope natuurlijk niet! Want dat zou te gemakkelijk zijn. Net dus een aantal keer weken zitten tellen en allerlei krap, maar dat was nog niet het meeste werk. Het meeste werk was om überhaupt een jaarrooster te vinden. Joy, echt :')
However, toen ik eenmaal alles bij elkaar had kwam ik er achter dat als ik het goed plan ik toch mooi twee weken vakantie heb vanaf 27 April en dat maakte al die moeite, de moeite waard hehe :'D Daar komt nog bij dat ik na mijn toetsweek in 22 januari een week vrij heb. Daarna heb ik een week bedrijfsbezoeken en dannn heb ik de week erna carnavalsvakantie. Life is good.
Dit positieve vooruitzicht van minimaal 4 weken vrijheid blijheid maakt toch dat ik mijn leven een stuk positiever inzie. :'D
En jullie? Nog recent dingen ontdekt waarvan je innerlijke cheerleader een dansje doet?
You were born original, don't die as a copy.