• Juist, ik ben gisterenavond met vrienden in de Starbucks van Gent Sint-Pieters geweest en ik heb niets gekocht! Het was moeilijk, maar iik heb me kunnen inhouden!

    Wie heeft er nog moeite om een Starbucks te negeren als je er een passeert?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Geen moeite mee. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hahah, nou gefeliciteerd hoor!
    Ik drink sowieso geen koffie, dus ik kom er nooit.

    Ik ben gek van de caramel frappucchino, maar mijn bankrekening houd me wel tegen hahahaa


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Persoonijk vind ik Starbucks veel te duur (net zoals veel andere coffeeshops) dus hoewel ik er minstens 2x per week passeer, koop ik er nooit iets.^^


    The soul needs autumn.

    Scandal schreef:
    Geen moeite mee. :Y)

    Ik heb namelijk geen geld :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Het enige wat ik bij de Starbucks koop is een frappuchino java chip :9~ Gelukkig heb je dat niet nodig in de winter


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik krijg Starbucks niet doorgeslikt. Voor mij gewoon een zwarte Arabica, haha.


    Heaven is a place that we all have

    Laleah schreef:
    Ik ben gek van de caramel frappucchino, maar mijn bankrekening houd me wel tegen hahahaa

    Same :9~ Maar dat is eigenlijk het enige wat ik ooit koop in de Starbucks, haha. En ik kom er sowieso echt maar heel af en toe (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Scandal schreef:
    Geen moeite mee. :Y)


    Ik ben niet zo van de grote franchises waar je voor het merk betaald. Doe mij maar een lekkere cappuchino op een terrasje ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nou toen ik in Eindhoven naar school ging heb ik zo nu en dan wel eens eentje gehaald, maar ik kwam daar elke dag langs, dus dan was mijn portemonnee nogal leeg geweest en mijn lijn niet zo leeg :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Scandal schreef:
    Geen moeite mee. :Y)


    Er is hier namelijk geen Starbucks in de buurt. 😂


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor mij zit de dichtsbijzijnde Starbucks op Rotterdam Centraal. En ik ben dan vaak te lui om dat half uurtje te reizen voor koffie.
    En ik ben zelf ook geen grote fan van Starbucks.
    De koffie is wel lekker hoor, maar er gaat niks boven mijn eigen Douwe Egberts koffie haha

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 13:22 ]


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ben dol op Starbucks, maar zowel de prijs als de wacht tijd houdt me tegen.

    Ik had ooit mijn trein gemist, ging toen maar naar Starbucks aangezien de volgende pas over een halfuur zou gaan. Eindstand, moest ik uit de rij om die alsnog te halen. Meh.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Geen probleem mee, eigenlijk. Ik ga misschien 2x per jaar langs Starbucks, misschien een keer meer als het in de zomer extreem warm is en ik nog les heb. Maar dat is het dan ook.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 13:49 ]


    Ex astris, sciencia

    Nepthys schreef:
    Ik ben dol op Starbucks, maar zowel de prijs als de wacht tijd houdt me tegen.

    + Ik houd meer van de sterke, zwarte koffie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.