• Hoii! Mijn beugel mag er donderdag uit! Vind het best wel spannend en weet niet precies welke dingen ze allemaal gaan doen. Kan iemand er misschien iets over vertellen en tips geven?

    Wat leuk! Hehe. Dat is zeker goed nieuws voor je. Het zal zeker wel erg wennen als je beugel eruit is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Spannend!
    Het voelt heel gek. Eerst gaan de stiekjes eraf wat je wss al wel gewend bent.
    Daarna maken ze t ijzerdraadlos en dat voelt heel gek weet ik nog als je met je tong over je tanden gaat. Het doet geen pijn maar met de kracht waarbij ze het soms doen vroeg ik mij af heb ik straks nog tanden

    Daarna hallen ze met een soort tang de blokken eraf wat dus ook geen pijn doet maar het voelt gewoon gek.

    Daarna heb je wss het idee dat je ieniminie tanden hebt en doen ze je tanden polijsten en schoonmaken.

    Dus eigenlijk is het meer t idee dan dat het pijn doet. Er kan wat tandvleesontstoken zijn wat wat mjnder fijn is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leuk!


    And then we'll see it.

    Wat leuk! Gefeliciteerd!
    Bij mij was het zo gepiept. Ze halen inderdaad eerst dat draad eruit en dan knijpen ze met een tang in die slotjes zodat je van je tand breken. Uiteindelijk slijpen ze de lijm van je tanden, maar dat voelt heel gek. Persoonlijk vond ik het erg vervelend, maar het duurt niet heel lang, dus dat overleef je ook wel.
    Ik kan me nog herinneren dat het de eerste dagen heel gek voelde zonder beugel. Mijn tanden voelden heel glad aan. (Behalve m’n kies, want daar zit nog altijd lijm op hehe)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 10:30 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vind het zo'n onwerkelijk gevoel toen het er vanaf was! Leuk en beangstigend tegelijk omdat de binnenkant van je mond opeens voelt dat er iets weg is.
    Ik vond het niet zo leuk dat ik daarna meteen enkele keren naar de tandarts moest, want die beugel had in al die jaren tijd ook veel stuk gemaakt. (ik heb zeer slechte tanden) En ik had op dat moment niet de beste tandarts. Dus ik was eigenlijk helemaal niet tevreden van de beugel. Ik vond zelfs dat het amper heeft uitgehaald...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury