Onder het motto: beter te vroeg dan te laat (ik heb mijn kaartje al lol, want korting x'D ). Ik weet dat hier op Q een aantal cosplayers zitten en volgens mij zitten hier ook genoeg congangers, dus dit is de perfecte manier om te kijken wie er allemaal gaan, eventueel samen af te spreken of medecongangers te zoeken als je geen maatje kan vinden in je omgeving! Laat vooral weten of je gaat, of je in cosplay gaat en welke dagen je komt! ^^
Voor meer informatie over DCC, kaartjes, waar het plaatsvindt: WEBSITE DCC
Speciale gasten:
Acteurs & Special Guests - Zach McGowan - Mark Ryan - Chloé Hollings - Dwight Schultz - Katie Cassidy - Jason David Frank - Emilie de Ravin |
Artists & Authors - Angelo Stano - Marieke Nijkamp - Taran Matharu - James Swallow - Paul van Loon |
Cosplayguests - Ivy Doomkitty - Calypsen Cosplay |
Leuke activiteiten:
- Royal Story Competition
- Cosplay Contest
- Cosplay Catwalk
- Gaming Stage
- Gaming toernooien:
- Speeddaten:
- Cozy Corner
- Artist Alley
Welke Q'ers zijn er allemaal te vinden?
Geef alsjeblieft in het topic het volgende door: Naam | Vanwaar je komt | Welke dagen
Zaterdag 31 maart Dropout | Sofie | Veghel Shuri | Anne | Voorhout/Utrecht Roundhouse | Anna | - Semiramis | Tess | Amsterdam Denbrough | - | - Sombre | Demi | Enschede (stand: 3DPropsNL en 3DNinja) Aventia | Aventia | Spijkenisse Kori | Shania | - YoRHa | Wendy | - |
Zondag 1 april Dropout | Sofie | Veghel Shuri | Anne | Voorhout/Utrecht Sombre | Demi | Enschede (stand: 3DPropsNL en 3DNinja) Chilton | Frederick | - Kori | Shania | - |
Twijfel:
Cosplayers:
Het lijkt me ook wel tof om door te geven of je in cosplay komt of niet, dus daar ga ik ook een lijstje van maken.
Geef alsjeblieft in het topic het volgende door: Naam | Als wie | Welke dagen | Eventuele foto's
Dropout | Sofie | Weekend: secret female Marvel cosplay
Kori | Shania | Nog onbekend wanneer: Saeran (Mystic Messenger) & 2B (NieR:Automata)
Roundhouse | Anna | Zaterdag: waarschijnlijk Thor (Avengers: Age of Ultron)
Semiramis | Tess | Zaterdag: Mercy in Magical Girl outfit (Shourca design), samen met een D. Va
Denbrough | - | Zaterdag: Clementine (The Walking Dead Game)
Chilton | Frederick | Zondag: dr. Chilton (met vriendin als Hannibal)
[ bericht aangepast op 12 maart 2018 - 12:20 ]
Deep inside, I've never felt alive