Cresswell schreef:
(...)
Woeh dit is uitgebreide informatie, dank je wel. Volgens mij heb ik mijn keuze tussen Londen en Schotland al genomen, want Londen spreekt me voor nu even meer aan.
Maar, damn: 300 voor zeven dagen Rome?! Hoe dan. Woah, ik ben al eens in Rome geweest, maar zou er super graag terug willen dus nu twijfel ik weer tussen Londen en Rome, haha.
sowieso is een citytrip veel gemakkelijker te plannen dan een rondtrek aangezien je bij een citytrip altijd weer teruggaat naar je hostel
toen ik die roadtrip in slovenie heb gedaan hebben we gewoon campings gezocht de dag zelfs enz niet echt wat gepland, enkel dan de huur van de vans haha en een geschatte prijs gemaakt van wat we wilde doen en zien enz maar alles gewoon betaald op dat moment aangezien bij een rondreis alles valt of staat met de omstandigheden en het weer, natuurlijk, het weer in schotland is een ramp overigens xp
haha ja idk ryanair en cheap hostel denk ik. het vervoer en het verblijf vreet het meeste geld. en natuurlijk het eten, maar dat kan je zelf een beetje in de hand houden. misschien ga ik nog naar pompeii, maar dat zou me gemiddeld 50 euro meer kosten, wat ik zeker zie zitten maar het hangt af van het weer en zo haha
[ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:53 ]
i can swear, i can joke i say what's on my mind if i drink if I smoke i keep up with the guys