• Ja alweer een topic van mij als het vervelend is gewoon zeggen maar ik moet het ergens delen

    Ja want kijk ik ben helemaal een overzicht aan het maken van mijn inkomsten en uitgaven en daar ga ik zondag even uitgebreid mee aan de slag met mijn moeder zodat ik gewoon goed ga sparen en mezelf even aan de ketting leg wat betreft geld.
    Ook ben ik lekker tips aan het opzoeken om gezonder en lekkerder te eten, vooral op school (nu leef ik van de goedkope en kleffe tosti's die behalve vies ook nog eens zonde van mijn geld zijn).
    OH en ik ga zondag mijn hele kamer uitmesten en opruimen en weer even op orde brengen
    én ik ben eindelijk uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek voor een bijbaan én voor een stage in Venetië!
    En ik ben gewoon best happy en ja dat is best een goede reden om een topic aan te maken, toch? GOOD VIBES EN ZO. Beter blijft mijn hele 2018 zo.

    Nog iemand happy/proud feelings zo in deze mooie random nacht? (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    You Go!!!*O**O**O*
    Het feit dat ik nu nog aan het leren ben voor mijn tentamens en het feit dat ik een volle koelkast en voorraadkast heb zegt dat ik een productieve dag heb gehad (en het 50 pagina`s tellende portfolio dat net geprint is€


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aaah lekker bezig! Fijn om te horen dat alles even goed voelt en meezit :)


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.