• Woeeesh.
    oke.
    Ik heb dus een tAtu verslaving.
    Maar, ik ging dus steeds die clip kijken van All the things She said, maar, ik snap der nogsteeds helemaal niks van.
    Kan iemand me uitleggen wat het nut van die clip is? x]
    want, ze zitten daar, in de regen, achter een hek, iedereen zit ze aan te gapen, en op et eind, komen ze erachter dat er een uitgang is oO.

    ik snap het niet. x]


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Ik wil het wel uitleggen, ben ook jarenlang gek van die groep geweest, nu is de verslaving behoorlijk geminderd :']
    Als je de songtekst bekijkt zie je dat het gaat over liefde voor elkaar, 'I keep closing my eyes but I can't block you out'. De twee meiden zijn verliefd maar worden gevangen in een wereld vol oordelen en wijzende vingers (vandaar de mensen met de paraplu's die alsmaar naar hun staren in de clip). Ik zie de tralies waarachter ze vastzitten als een gevangenis van oordelen van buitenaf waar ze in vastzitten vanwege hun gevoelens voor elkaar. Aan het eind van het liedje zie je dat ze schijt hebben aan wat anderen van hen denken en dat daardoor de kooi wordt gebroken.
    Zo denk ik dat het zit :]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ken alleen show me love van hunn fzooo.
    kan dat?


    i need you like a heart needs a beat.

    Ze zijn echt geweldig n_n
    Alleen vind dat gedoe dat ze lesbie zijn echt overdreven, want sirieus yulia heeft een vent en alles. Plus ze heeft al lange en kindje. Dus dat was gewoon voor de publiciteit. Maar ik vind hun muziek nog steeds vet cool n_n


    ~

    @ Nouzskitten: Idd, gewoon een publiciteitsstunt >.<'


    No growth of the heart is ever a waste

    die zijn zalig [/zware verslaving]


    Imperfection Is Beautiful

    Halleuw *prikt in usernaam* =D


    Candycorekid.

    Ik was vroeger verslaafd aan dat liedje. :}
    En wat de clip allemaal betekent, I don't know.

    Ben der net verslaafd aan, dat nummr is birre sjiek


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    Lena en Yulia zitten opgesloten vanwegen hun misdrag op school, met hun lesbische-gedoe. Ze zitten achter de tralis onder de regen en wanneer iedereen komt zien wat ze daar doen beginnen ze te zoenen.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.