Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Waarom ben ik zo blij om weer echt twee kilo afgevallen te zijn oeps. En hoe heb ik dat überhaupt voor elkaar gekregen? Like ik ben volgepropt de laatste paar dagen en als ik dit vertel gaat dat nog meer gebeuren. Kutzooi.
Jup, we zijn nu echt precies een jaar samen en heel misschien is het tijd om mijn ouders over Adam te vertellen, maar omg, ik geniet liever van onze relatie in mn eentje.
Jup, we zijn nu echt precies een jaar samen en heel misschien is het tijd om mijn ouders over Adam te vertellen, maar omg, ik geniet liever van onze relatie in mn eentje.
Dat heet van gedachten veranderen en volgens mij doet iedereen dat wel eens. Zou ook fijn zijn als jullie eens een keer me kunnen vertellen voordat ik me ga wassen en aankleden dat jullie ergens heen willen. En niet als ik al halverwege ben en me al heb ingesteld op een dag thuis blijven.