• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:29 ]

    Ik had ADHD, ik vond het altijd zo irritant als mensen iemand een ADHD-er noemde terwijl diegene het niet eens had, like bitch ik heb ADHD en daar merk je ook niks van als je niet weet dat ik het heb.

    (Had ADHD, nu ADD)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 0:57 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Thank you so much for this topic. Dit is precies waar ik tegen aanloop, zoveel mensen zijn nog te kortzichtig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    FireKeeper schreef:
    Amen.

    Dit.
    Het is echter prima als mensen van zichzelf op een dag gaan afvragen of ze niet iets hebben en het uiteindelijk niet blijken te hebben, zolang je maar niet zomaar met namen van stoornissen in het rond gaat slingeren. Ik heb zelf ADHD overigens, maar ik heb me ook een tijd terug (ruim half jaar geleden) afgevraagd of ik misschien een soort angststoornis had. De beschrijvingen die ik vond klopten echter nooit en uiteindelijk denk ik dat ik met regelmaat last had van (relatief korte) zenuwinzinkingen. Ik weet het nog steeds niet zeker, maar ik heb er nu geen last meer van, dus erg veel maakt het niet meer uit.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.