• Aangezien ik na een lange tijd weer aanwezig ben vond ik het toch ook weer tijd voor een nieuwe username :)
    Het is een afkorting voor : Time and Relative Dimensions in Space



    Wat vinden jullie van Doctor Who?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuk! *O*
    Ik heb alleen de nieuwste dokter nog niet gezien, dus ik loop een beetje achter. Maar ik mis Matt en David gewoon. (no_chears)

    KyloRen schreef:
    Leuk! *O*
    Ik heb alleen de nieuwste dokter nog niet gezien, dus ik loop een beetje achter. Maar ik mis Matt en David gewoon. (no_chears)


    Peter Capaldi is ook een hele leuke doctor, hij speelt zo goed had op een gegeven moment gewoon tranen in mn ogen bij de seizoens finale. (Niet de kerstspecial :p)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    _TARDIS_ schreef:
    (...)

    Peter Capaldi is ook een hele leuke doctor, hij speelt zo goed had op een gegeven moment gewoon tranen in mn ogen bij de seizoens finale. (Niet de kerstspecial :p)

    Oh. Nou dan moet ik maar binnenkort een poging wagen haha! Ik ben wel erg benieuwd naar die vrouwelijke trouwens... ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden

    KyloRen schreef:
    (...)
    Oh. Nou dan moet ik maar binnenkort een poging wagen haha! Ik ben wel erg benieuwd naar die vrouwelijke trouwens... ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden


    Ja het is de eerste vrouwelijke doctor ooit, ik ben ook wel heel benieuwd heb haar net in de kerstspecial gezien maar ze had maar 1 lijn.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuke username!

    Ik heb de kerstspecial gezien en ik kan echt niet wachten op het nieuwe seizoen.


    Seasons will change, but I shall remain

    Aventia schreef:
    Leuke username!

    Ik heb de kerstspecial gezien en ik kan echt niet wachten op het nieuwe seizoen.


    Me neither echt oneerlijk voor de kerstspecial hebben we ook zo lang gewacht:/


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oh gave name!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)