• Ik had al even eerder gemeld over de angst om weer te schrijven. Deze angst zal nog wel blijven, want god met al die geweldige schrijvers die hier rondhangen, wie durft dan nog? Hahaha.
    Gister schreef ik een gedichtje, dat ging heel goed. Ik kreeg superlieve reacties.



    Wat doen jullie als je bang bent om te schrijven? En waar haal je je motivatie vandaan?
    Ik krijg vooral inspiratie door muziek en andere gedichten.

    Let me know! x

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 18:33 ]


    What worries you, masters you.

    Ik ben meestal niet bang om te schrijven, tenzij het een heel moeilijk of gevoelige scène is. Maar ik ben vaak wel heel gefrustreerd als het niet lukt en dat draag ik dan mee de rest van de dag.
    Ik denk niet dat je je druk hoeft te maken tussen al die goede schrijvers op Q, want jij bent ook goed en jij hebt ook een stem :)

    Erg leuk dat je je gedichten wil delen, ik ga zo eens lezen!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het schrijven zelf jaagt me niet veel angst aan, ik maak gewoon niet graag fouten, dus daar zit mijn knelpunt wel een beetje. Ik raak vaak vooruit door muziek of een second opinion ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aan mij voorbij


    What worries you, masters you.

    Ik vond het eng om een verhaal te maken over iets waarbij ik mijn trauma moest verwerken en hoe ik in werkelijkheid ben terwijl de rest een andere ik zien. Ik heb daarom ook besloten om hem inactief te laten en te schrijven wanneer ik wil. Ik heb echt schrijfvlagen en als het voor mij goed is zet ik hem pas online.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan