Okéj, Ik verveel me, en wil met iemand een nieuwe serie beginnen (Nu mogen jullie je aanmelden hopelijk reageert er toch iemand )
Ik hou van onrealistische verhalen
Bv. Met vampieren enz
Maar ook van Verhalen waarin Bill/Tom/Gustav/Georg, toch niet zo'n lieve jongens zijn zoals we allemaal denken (Als je begrijpt wat ik bedoel ^^)
Ik zoek iemand die:
*Veel online in (ook op msn is)
*Vaak aan de quis wil verderwerken
*Die creatief is
*Die mooi AN schrijft
*En de schrijfstijl moet me ook anstaan
En ik zou wel liefst een verhaal over TH schrijven ^^
Alvast bedankt
Xx Lisa
Bedankt voor iedereen die heeft gereageert
Maar ik ga men serie samen doen met xTOMSDREAD
Toch bedankt voor al de anderen
Xx Lisa
-
23 nov 2008 - 11:5323 nov 2008 - 11:55
Ik wil meedoen,ik kom elke week minstens 4 keer online en ik heb een serie van nu 10 delen in 4 dagen :'D
RoseLoverx -go too>- punchball !! =D
23 nov 2008 - 11:55hmmm, klinkt leuk. :]
Kijk anders maar even wat je van mijn schrijfstijl vindt enz. (: Misschien wordt het nog wat.
Ik ben denk ik wel genoeg online.
x.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
23 nov 2008 - 11:56We kunne met meer dan 2 mensen.Ik schrijf uhm goed Nee,lees misschien deel 1 van m'n quiz ofzo of SA weet ik veel >.<
RoseLoverx -go too>- punchball !! =D
23 nov 2008 - 11:5723 nov 2008 - 12:00Bedankt voor iedereen die heeft gereageert, maar ik kies meestal de eerste persoon, waaraan men eisen voldoen ^^ anders lijkt het zo'n vriendjes politiek
Maar ik ga men serie samen doen met xTOMSDREAD
Toch bedankt voor al de anderen
Xx Lisa23 nov 2008 - 12:01ik wil wel maar ik heb zelf kweet niet hoeveel verhalen nu lopen dus..
sorry!
xXIf you don't understand my silence, you will never understand my words.
23 nov 2008 - 12:0323 nov 2008 - 12:08Ik heb een serie met vampieren :']
Maar ik heb het niet zo op die Tom & Gustav etc verhalen, tenzij ze echt goed geschreven zijn ^^No growth of the heart is ever a waste
23 nov 2008 - 12:26topic onnodig -slotje-
BAM!