'Baeleys'
20 y/o • a Happy, Popular, Popsicle • In the closet with Danny
Admit it
Life was so boring without me
|
Ik kluifde wat aan het pizza stukje, terwijl ik er nog wat stroop op goot. Met een warme pizza smaakte het uiteraard lekkerder dan zo, maar gelukkig kon ik het nog altijd weg gieten met wat Jack.
Wachtend tot iemand de vet ton aangooide, vielen me ogen op twee dames die de keuken ingelopen kwamen. ‘Baibey?’ hoorde ik de blondine voorop vragen.
Mijn blik gleed als eerst naar de twee verschillende sokken, als bevestiging dat de blondine die me riep echt was. Een grijns sierde mijn lippen, voor ik mezelf van de aanrecht af drukte.
‘Mami.’ Kirde ik enthousiast, voor ik in haar armen sprong. Vergetend dat ik door de jaren heen iets gegroeid ben. Met nadruk op iets. Daarnaast was het ook wel lichte payback voor het feit dat ze mij en Papi achter had gelaten, zonder wat te zeggen.
Met een kleine peck op haar lippen, sprong ik weer van haar af, om me op Eirene te richten. Ik sloot de strawberry blonde lady in mijn armen, terwijl ik het niet kon laten om even aan haar haar te ruiken. Ik had gewoon té veel girlfriends op highschool gehad. Vinden ze het nog gek dat dat me biseksueel gemaakt had. Daarnaast was ik toch wel écht een chestman, in plaats van billenboy. Ik hield van mooie zachte of sterke kussentjes om tegen aan te liggen.
Net toen ik Eirene weer los liet, voelde ik een vinger op mijn schouder tikken. Warme adem streek langs mijn oor, terwijl ik naar achter poogde te kijken. Danny.
‘Hey kunnen we even praten? Privé?’ vroeg de blondharige jongen aan me, waar op ik simpel weg nee wilde schudden. Ik kon namelijk wel raden waarover hij wilde praten, nu Camilla Cabello op de toilet was en daar had ik nu geen zin in. Niet dat ik daar wat over te zeggen had. Voor ik het wist, verdween de grond onder mijn voeten en bungelde ik over Danny’s schouder. Mijn kerstmuts viel af, terwijl mijn shirt wat omhoog schoof.
‘Ik breng hem zo terug.’ Meldde de jongen, alsof het absoluut niet biseksueel leek om een jongen over je schouder te gooien en dan mysterieus te verdwijnen. Nope, dat was totaal niet vreemd en suspicious.
Rustig liet ik mezelf vervoeren door Danny, terwijl mijn armen zich om zijn romp gesloten had. Bij iedere beweging, voelde ik Danny’s abs ritmisch bewegen onder mijn handen. Wat dat betreft kon ik absoluut niet klagen. Er waren vrij weinig dingen die ik kon opnoemen wat beter was dan een sixpack in je handen. Zoals ik nu voelde leken ze nog meer boller te staan als de laatste keer dat ik ze gevoeld had. Of misschien kwam het wel door het bloed dat nu naar mijn hoofd steeg. Ondersteboven hangen was nooit mijn sterkste vak geweest.
Ik hoorde een deur open klikken en zodra Danny me er doorheen tilde, zetten hij me weer neer op de grond. Ik hapte even naar adem, terwijl mijn hoofd waarschijnlijk zo groot als een honing cherry tomaatje was. ‘Sorry daarvoor Bails.’ Hoorde ik hem wat murmelen, voor zijn lippen mijne vonden. Een kleine grijns ontstond op mijn lippen, terwijl ik mijn armen rond zijn nek legde. Puur om hem nog dichter naar me toe te trekken, natuurlijk. Ik gunde hem een hele andere kus dan ik Odelia gegeven had, waarbij mijn nagels toch klein beetje klauwde in zijn nek.
‘Ik heb je gemist.’ Verklapte Danny, wat mijn ego enkel streelde. De laatste keer dat we elkaar gezien hadden, had een nare nasmaak in mijn keel achter gelaten. Echter was dit hem nu alweer vergeven. Hij had me gemist. Dat was het enige wat telde.
Een brede glimlach sierde nog steeds mijn lippen, voor ik er even op beet. Speels gunde ik Danny een Eskimo (néé Inuit) kiss, waarbij mijn armen nog steeds rond zijn nek lagen.
‘Maar.. kunnen we dit tussen ons houden? Niet iedereen hier hoeft te weten dat ik bi ben.’ Verpestte Danny het moment. Mijn kijkers gleden even naar zijn grijze kijkers, voor een klein zuchtje mijn lippen verliet, maar alsnog een glimlach bleef staan.
‘You are such a chore, Dan. Maar goed dat je absoluut geen relatiemateriaal bent. Voor twee weken kan ik wel mijn mond houden.’ Knipoogde ik hem, terwijl ik ook op zijn lippen nu een peck drukte.
‘En serieus Dan, een berging? Hoe ver in de closet zit je wel niet.’ Grinnikte ik, waarbij ik Danny tegen een van de schappen drukte. Ik liet mijn handen onder zijn trui schieten, waar deze met zijn gevormde kussentjes en riem speelde.
‘You know… je mag je spullen ook wel op mijn kamer neerzetten. Als je zin in wat fun hebt. Nu, of straks..’
|
When I taste Tequila, Baby, I still see ya