• Mod-mededeling: beginpost leeggehaald.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2017 - 20:45 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 jan 2018 - 21:30 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Stuur me maar een PB’tje met je email. (: Ik kan ze wel pas morgenvroeg verzenden.


    Hopper schreef:
    Stuur me maar een PB’tje met je email. (: Ik kan ze wel pas morgenvroeg verzenden.


    Joepieee! Ik stuur je de credits zo meteen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Joepieee! Ik stuur je de credits zo meteen (:


    Joh laat die credits maar zitten hoor! Alles voor HP. :Y)


    Hopper schreef:
    (...)

    Joh laat die credits maar zitten hoor! Alles voor HP. :Y)


    Oeps, te laat :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Oeps, te laat :'D


    Sufferd, haha. Nou mocht je meer epubs zoeken, let me know.


    Same, ik heb ook echt een hele verzameling van whatnot. (Mijn papa is een held met downloads!)
    Dus als je nog wat zoekt kan ik je wel zeggen of ik die heb of niet ^^ heb oo de preque van HP voor je en de lijst met toverpreueken voor p ereader en maybe heb ik de HP enciclopedie ooknog ergens. Naja roep maar hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Same, ik heb ook echt een hele verzameling van whatnot. (Mijn papa is een held met downloads!)
    Dus als je nog wat zoekt kan ik je wel zeggen of ik die heb of niet ^^ heb oo de preque van HP voor je en de lijst met toverpreueken voor p ereader en maybe heb ik de HP enciclopedie ooknog ergens. Naja roep maar hahaha


    Hoi Leah, heb je toevallig Beautiful Sacrifice van Jamie McGuire? Die zoek ik al zooo lang.


    Haha jullie zijn helden <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als je ook in het Nederlands wil, heb ik ze nog wel voor je (:


    And then we'll see it.

    Ik wil niet zeuren ofzo hoor, maar de verspreiding van ebooks is wel illegaal en volgens mij kan Q ervoor aangeklaagd worden als ze het toestaan en iemand het zou melden. :x


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik wil niet zeuren ofzo hoor, maar de verspreiding van ebooks is wel illegaal en volgens mij kan Q ervoor aangeklaagd worden als ze het toestaan en iemand het zou melden. :x


    Dat was ik ook aan het denken eigenlijk. Het is basically hetzelfde als films online verspreiden dat is ook illegaal.


    The soul needs autumn.

    ^ whet, o hemel, dat wist ik niet, moet ik mijn bericht dan verwijderen ofzo?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien