• Hallo kids,

    Ik heb zojuist mijn abonnementenbox vrijwel helemaal geleegd en nu heb ik geen leesvoer meer.
    Dus met welke story ben jij momenteel bezig of welke heb je afgerond? Deel je baby met me!

    Ik hou btw van drama/romantiek/op-verhalen, maar ook van Harry Porry fanfics et cetera. Bied maar wat aan en ik zal een kijkje nemen. (Stuurt u alstublieft ook een korte synopsis mee.)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dit is mijn meest recente baby

    "Het verhaal gaat over de 16 jarige Aimee. Een doodnormaal meisje die de pispaal is van de school.
    Ze word vrijwel dagelijks gepest, lastig gevallen en uitgekotst. Zelfs haar beste vriend Cameron moet het ontgelden. Die is mede slachtoffer.
    Op een dag, wanneer ze van haar fiets word getrokken en de pestkoppen dreigen haar in elkaar te slaan, ziet ze een mysterieuze jongen staan.
    Hij neemt haar mee en red haar uit de benarde situatie.
    Maar is ze nu echt verlost van de pesterijen? Of brengt de ontmoeting met de mysterieuze jongen juist nieuwe problemen met zich mee?"

    Alle 3 je wensen zitten erin want het is een OP verhaal met een vleugje Romantiek en natuurlijk wat Drama
    En je kan alvast wat vooruit lezen (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"