Omg ik speel sims freeplay zowat dagelijks! Dus met vragen erover kan je zeker bij mij terecht
Het ligt eigenlijk aan jezelf en wat jouw prioriteiten zijn, wat je doelen op lange termijn gaat zijn. Trouwens, ik moet bekennen dat ik vaak geld en dergelijke heb gekocht van het werkelijke online store. Dus zeer maybe dat je mijn tips niet moet volgen, oeps
1. Je gaat opties krijgen om bepaalde 'community buildings' en 'werkplekken' enzo te kopen. Koop het stadium als werkplek het eerst. Het betaald best 'hoog' voor 6 uren werk. Als het sim terug is, kan je meteen gaan planten en verdien je dus 'dubbel' op een dag in vergelijking met andere werkplekken die langere uren eist van je sim.
2. Planten. Het ligt natuurlijk eraan hoeveel uren je eraan wilt besteden. Als je saai thuis ligt, plant je natuurlijk zaadjes die mss 20 minuten duren en weinig opleveren. En als je natuurlijk niet van plan bent om urenlang te spelen, plant je iets dat je later kan oppikken.
Trouwens: planten verwelken nooit
Maar wat ik dus in het begin deed was overnacht 'beans' planten omdat dat het langst over duurde en relatief veel opleverde en overdag 'werken'.
3. Sparen, sparen en sparen.
Valkuil van het spel is dat je graag van alles wilt kopen en meteen je huis opfleuren. Maar dit is een valkuil met de bedoeling dat je naar het online store gaat. Maar waarom precies een valkuil? Soms moet je iets kopen om je 'weekly tasks' of een 'event' af te ronden die misschien meer kost dan je ervoor heb kunnen sparen.
4. Connect with facebook.
Het is geen must, maar het is wel zeker leuk om te zien hoe je facebook vrienden's stad eruit zien. Wat hun smaak zijn en wat voor huizen die graag bouwen.
5. Level up.
Dit heeft voor en nadelen.
Voordelen: je kan dingens sneller 'ontlokken' als je level hoger is. Maar dit is ook meteen het nadeel. Het spel bestaat al jaren en om het interessant te houden, hebben spelmakers veel updates uitgegeven en events (guests) georganiseerd. Als gevolg daarvan ga jij vast het ene event na het andere krijgen.
6. Youtube.
Als je wilt weten hoe iets in elkaar steekt, hebben deze youtubers vast en zeker een video over gemaakt.
7. Kijk of jij het event waard vind, haha
Ze hebben soms van die tijdelijke event (op het moment is er eentje gaande, weet niet of jij het op jouw level ook heb). Maar bedoeling is dat je binnen 10 dagen ofzo alles moet zien te unlocken voor jezelf. Kijk of je het hard werk ervoor waard vind. Soms moet ik vroeger op om zo'n event op tijd af te krihgen
[ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 23:28 ]
-