• Hoi hoi,

    Ik heb een verhaal geschreven voor een verhalenbundel. De uitgever wil het verhaal opnemen, maar ze vindt het einde niet goed (I agree). Nu vind ik haar suggesties ook niet echt wat, te zoetsappig ofzo, dus ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die het verhaal willen lezen (7000 woorden) en willen meedenken over een alternatief einde. Het hoeft geen happy ending te worden, maar dus ook niet te 'gemeen'. Maar het huidige einde is euh - niet heel geloofwaardig.

    Het stond een tijdje op Q, dus misschien dat je het al hebt zien langskomen. Dit is de 'samenvatting':
    Als de negentienjarige geschiedenisstudent Erik in een tweedehands winkel op een antieke spiegel stuit, oefent het voorwerp zo'n sterke aantrekkingskracht op hem uit dat hij hem besluit te kopen. Eenmaal thuis ontdekt hij dat er een meisje in verschijnt als het maanlicht erop valt. Erik, toch al niet de heldhaftigste, probeert zich van het ding te ontdoen, maar het dat blijkt lastiger dan gedacht. Bovendien haalt de spiegel een angstaanjagende kant in hem naar boven waar hij zich niet bewust van was. Hij gaat op zoek naar het evenbeeld van het spiegelmeisje. Niet alleen om haar te redden, maar ook zichzelf.

    Zijn er mensen die hier de komende week naar willen kijken/willen meedenken? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja tuurlijk!


    And then we'll see it.

    Super fijn! Wat is denk je handiger? Als ik het bestand naar je mail of dat ik het in een inactieve story zet en je co-auteur maak? Dan kunnen jullie elkaar suggestie misschien lezen ofzo?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou het heel graag lezen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fijn! Ik maak toch even een story aan, werkt denk ik het handigst!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het klinkt heel interessant en ik zou het graag willen lezen, maar ik denk niet dat ik veel commentaar kan leveren oeps :')


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Duendes schreef:
    Het klinkt heel interessant en ik zou het graag willen lezen, maar ik denk niet dat ik veel commentaar kan leveren oeps :')

    Waarom denk je van niet? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh jaaa. Dat verhaal was echt geweldig, maar inderdaad, het einde een beetje vreemd. Ik zal eens denken hoe het kan eindigen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Oh jaaa. Dat verhaal was echt geweldig, maar inderdaad, het einde een beetje vreemd. Ik zal eens denken hoe het kan eindigen.

    Ja hè. :'P
    Zal ik je toevoegen aan de story zodat je het einde nog eens kan bekijken en kan mee kijken met wat de rest er van vindt? Als je suggesties hebt, kun je die daar ook plaatsen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil je wel helpen!


    -

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Waarom denk je van niet? (:


    Ik denk niet dat ik commentaar heb dat anderen niet zouden geven, of dat ik zelf iets beters kan verzinnen, en dan voelt commentaar geven helemaal hypocriet :')


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik wil ook wel helpen als je nog mensen zoekt


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Duendes schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ik commentaar heb dat anderen niet zouden geven, of dat ik zelf iets beters kan verzinnen, en dan voelt commentaar geven helemaal hypocriet :')

    Gewoon een mening is ook handig, hoor. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb je een pbtje gestuurd! (:


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Ik heb je een pbtje gestuurd! (:
    Dit ga ik als een echte stalker ook ff doen zo.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.