Hallo allemaal! Ik zit een beetje met een probleem...
Mijn ouders denken ALTIJD dat ik lieg... Ook al is dit helemaal niet zo maarja.... hoe bewijs ik dat ik de waarheid spreek?
Vandaag bijvoorbeeld nog. Mijn ouders zijn altijd erg stipt als het gaat om school; volg alle lessen en maak je huiswerk. Maar vandaag had ik een brunch waardoor ik eerder klaar was(wat niet op het rooster stond). Normaal als ik eerder thuis ben geloven ze het niet dus vandaag was ik eerder klaar en ging een uur eerder naar de manege en heb hierna een uur op een parkeerplaats in het donker gewacht tot ik op een normale tijd thuis kon komen.
Maar blijkbaar waren zij op de normale tijd naar de manege gegaan en zagen dat ik er niet was. Dus thuis geloofden zij mijn verhaal niet maar zeiden dat ik met mijn vriend (waar zij een hekel aan hebben) was ook al was die allang thuis. Maar zijn moeder liegt net zo hard mee want als mijn ouders aan haar vragen of hij thuis is zegt ze van niet ook al is hij dat wel!
Dus ik heb eigenlijk ALTIJD ruzie thuis omdat de moeder van mijn vriend altijd liegt tegen mijn ouders en zij mij niet geloven als ik wel de waarheid spreek. Laatst bijvoorbeeld ook (ik kom al een jaar niet bij mijn vriend thuis) vertelde zijn moeder tegen mijn ouders dat ik op dieet ben (1 dat ben ik niet en 2 ik spreek haar niet dus hoe moet ze dat überhaupt weten?) Toen werden mijn ouders erg boos (ik ben namelijk heel dun.) terwijl er niets van waar is!
Nu ben ik depressief, haal school niet(waarvoor ze mij het huis uitzetten...) en ben gewoon bang voor mijn ouders omdat ze mij nooit zullen geloven of aan mijn kant zullen staan. Maar nu ben ik elke stap die ik zet altijd bang voor wat er zal gebeuren of wanneer ze weer tegen me schreeuwen. zelfs als ik bewijs heb (wat meestal nogal moeilijk te vinden is...) Dus ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen....
Jullie weten dat natuurlijk al helemaal niet haha maar ik moest dit gewoon even kwijt..
in ieder geval bedankt voor het lezen :p
life doesnt seem to be for everyone.