• ... de broeksknop van je vriendje terug aannaaien. :Y)

    Ja ja, vandaag had ik een dag verlof aangevraagd. Zo konden mijn vriend en ik nog enkele dingen in orde brengen voor Kerst en we moesten onder andere nog naar de Ikea. Maar gisteren kreeg mijn vriend een telefoontje om vandaag op sollicitatiegesprek te komen. Dus dan verschuift de planning een beetje. Maar nu to the point: gisteren zei mijn vriend "Zal ik de broek die ik nu aan heb morgen aan doen of die/die/die?". Hij heeft alleen maar goede broeken, dus ik zei dat ik het morgen wel zou zien als hij in de lichte zijn kledij aan had. Dus hij stak zijn broek voor de zekerheid op kort programma in de was. We hangen het even later op en blijkt dat tijdens de was de naad ter hoogte van zijn poep helemaal gescheurd was. Dusja, kapot, onherstelbaar. =P

    Dus dan zei hij: "weet je, ik doe die *ene* broek wel aan morgen." Oké dan, keuze gemaakt. Maar nu deed hij het deze ochtend aan en blijkt dat de knop van zijn broek mist. Hij weet natuurlijk niet waar die knop gebleven is, slimpie. Dus ik naar mijn naaidoosje een andere knop halen en ik heb me mogen amuseren met de knop erop te zetten want hij kan zoiets niet. Ofja, niet kunnen en niet willen liggen soms dicht bijeen haha. Nu heb ik eindelijk voor het eerst mijn vingerhoedje kunnen gebruiken waarvoor het dient, yay! *O*

    Dus ik heb mijn goede daad van deze dag al gedaan. Zo meteen breng ik hem naar zijn sollicitatie en dan gaan we verder op pad. Ik ben eens benieuwd! (Of de knop zal houden en of hij mogelijks mag starten)

    Wie heeft er ook al eerder een knop aangenaaid? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hahahaha, tjonge zeg. Veel succes met de sollicitatie van je vriend en veel plezier daarna! (:

    Ik kan sinds deze zomer naaien (met naaimachine en al), dus ik kan inmiddels meer dan alleen een knoop vastzetten. Ik heb ondertussen al verschillende dingen gemaakt, zoals een Pocahontas-jurkje, een middeleeuwse jurk met flapmauwen en een baljurk ^^ Oeh, en twee capes (van die grote gevoerde).
    Heb voor mijn vriend ook al een vhals-tshirt gemaakt, dat was heel leuk ^^
    Helaas kan ik nu niet naaien nu ik in het buitenland ben, dus ik mis het wel, maar dat geeft me alleen maar meer motivatie voor als ik weer terug ben. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Elohim schreef:
    Hahahaha, tjonge zeg. Veel succes met de sollicitatie van je vriend en veel plezier daarna! (:

    Ik kan sinds deze zomer naaien (met naaimachine en al), dus ik kan inmiddels meer dan alleen een knoop vastzetten. Ik heb ondertussen al verschillende dingen gemaakt, zoals een Pocahontas-jurkje, een middeleeuwse jurk met flapmauwen en een baljurk ^^ Oeh, en twee capes (van die grote gevoerde).
    Heb voor mijn vriend ook al een vhals-tshirt gemaakt, dat was heel leuk ^^
    Helaas kan ik nu niet naaien nu ik in het buitenland ben, dus ik mis het wel, maar dat geeft me alleen maar meer motivatie voor als ik weer terug ben. ^^

    Who, dat is cool! Geweldig! Dat staat ook op mijn lijstje om ooit in een verre toekomst te leren!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Who, dat is cool! Geweldig! Dat staat ook op mijn lijstje om ooit in een verre toekomst te leren!

    Was bij mij ook zo, maar soms moet je gewoon met zoiets beginnen. Ik had alleen wel het geluk dat mijn moeder superveel naaiervaring heeft en dus met elk klein akkefietje bij haar terecht kon. x:
    Ik ga nu sparen voor een opleiding costumière en wil het liefste doorleren tot coupeuse. Mijn ultieme goal is mijn eigen bruidsjurk te ontwerpen en te maken haha


    Deep inside, I've never felt alive

    Elohim schreef:
    (...)
    Was bij mij ook zo, maar soms moet je gewoon met zoiets beginnen. Ik had alleen wel het geluk dat mijn moeder superveel naaiervaring heeft en dus met elk klein akkefietje bij haar terecht kon. x:
    Ik ga nu sparen voor een opleiding costumière en wil het liefste doorleren tot coupeuse. Mijn ultieme goal is mijn eigen bruidsjurk te ontwerpen en te maken haha

    Dat klinkt zowel cool als romantisch!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wow, nostalgie. Bij die titel moet ik echt aan die plaatjes denken. Wie kent ze nog meer?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Yes! Opzet gelukt!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hehehehe, bij mij wel iniedergeval 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    hele herkenbare plaatjes inderdaad.


    10.12.2014 <3