• Hoi!
    Even een erg langdradig topic (sorry) maar ik heb jullie advies hard nodig.

    Het is een lang verhaal, maar ik zal het proberen kort te houden.
    Een tijd terug, in april, heb ik een hele leuke jongen leren kennen. We hebben toen drie leuke (zeg maar perfecte) dates gehad. Op een gegeven moment werd hij erg kortaf op de app en antwoordde hij minimaal twee dagen later. Uiteindelijk heeft hij me vertelt dat hij het toch niet zo zag zitten, omdat hij net uit een lange relatie was. Ook roeit hij op topniveau en heeft het daardoor al erg druk. Ik zou niet de aandacht van hem krijgen die ik wel verdiende volgens hem. Ik vond het jammer maar ging er natuurlijk mee akkoord.

    In augustus kregen we opnieuw contact. We hadden al een beetje contact gehouden via Snapchat, maar nu appte hij me. Hij vroeg of ik zin had om iets te gaan drinken en ik, dolblij natuurlijk, zei ja. Ook vroeg ik hem waarom nu opeens wel en hij zei dat hij nu over zijn oude relatie heen was en het minder druk had. Deze date was weer fantastisch. Maar na een beetje stroef app contact was ik bang dat hetzelfde zou gebeuren als wat er in april was gebeurd, namelijk dat hij mij zou afwijzen, en heb ik hem snel en in een soort van uitspatting afgewezen. We vertelden elkaar dat het beter was om het contact te verbreken omdat hij het toch nog steeds te druk had (wat van mijn kant een smoesje was).

    En ja hoor, nu hebben we weer contact! En flirterig ook. En nu zit ik dus met het grote dilemma: moet ik vragen om samen iets te gaan drinken? Van zijn kant blijft het redelijk stil, ik moet altijd het gesprek starten. Maar als we dan eenmaal praten is het zeer uitgebreid en flirterig. Het kan zo zijn dat hij het niet durft te vragen, omdat hij natuurlijk denkt dat ik niks met hem wil, door wat er eerder in augustus door mij is gezegd. Het kan ook zo zijn dat hij me echt niet meer ziet zitten en het daarnaast dan ook de derde poging zou zijn. Maar als hij wel wil, vind ik het zo'n zonde om het niet te vragen!

    Wat vinden jullie, moet ik vragen of hij iets met me wil drinken? Of kom ik dan echt heel wanhopig over?

    Liefs Merel


    Funny you're the broken one, but I'm the only one who needed savings.

    Of hij heeft iemand anders gevonden in de tussentijd? Of geen interesse meer? I don't want to break your bubble, maar dat zou ook mogelijk kunnen zijn.

    Je kunt het altijd proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je het niet probeert, weet je het niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn inziens heb je niets te verliezen (:

    Het is beter het te vragen, dan weet je meteen waar je staat!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik zou het gewoon vragen. Jij hebt hem de laatste keer afgewezen, dus ik vind dat initiatief dan ook wel van jouw kant mag komen. Het is duidelijk dat je hem niet echt kunt loslaten, dus volgens mij heb je niet veel te verliezen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gewoon vragen. Nooit geschoten altijd mis (:
    Drie keer is scheepsrecht niet? (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Gewoon doen! ^-^


    And then we'll see it.

    Gewoon vragen. Hoezo zou dit wanhopig overkomen? Als hij ja zegt en jullie gaan wat drinken, zou ik het wel even hebben over wat jullie nu zo ongeveer van elkaar willen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2017 - 16:14 ]


    ars moriendi

    Gewoon vragen!